Meyve ve Tohum Chewy Granola Barlar - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

3 Aralık 2013 Salı

Meyve ve Tohum Chewy Granola Barlar

Anti - dostu Meyve ve Tohum Chewy Granola Barlar

Geçen ay , ben yapmak planlıyordu meyveli kek kurabiye , ama fikrimi değiştirdim ve yapılan kuru pasta yerine . Şimdi ben kuru meyve ve benim dolap oturan tohum bir grup var . Gerçekten onlarla ne yapacağını emin değildi . Ben " Peki ben sadece onları bir araya atmak ve iz karışımı yapabilirsiniz sanırım . " Diye düşündüm Ama sonra ben severdimiz karışımı Chewy granola bar hatırladı . Onlar benim 7 yaşında için ciddi alerjisi olan , fındık ile yapılmıştır . Bu hafta Yani, benim favori granola bar bir alerji dostu sürüm yapmaya karar verdi . Sadece onlar fındık içermez , aynı zamanda süt içermeyen , buğday içermeyen, soya - ücretsiz ve vegan konum :-)
Anti - dostu Meyve ve Tohum Chewy Granola Barlar
Anti - dostu Meyve ve Tohum Chewy Granola Barlar


< / b > Bu chewy granola bar Ben büyürken yedimolanlar gibi çok tadı . Onlar tıka basa dolu kurutulmuş kızılcık ve tatlı kuru üzüm konum . Bunun yerine fındık , ben kavrulmuş kabak çekirdeği ve ayçiçeği çekirdeği kullanılır . Ve bir avantaj olarak , ben de bazı patlamış pirinç tahıl ile birlikte bazı sağlıklı yulaf kepeği karışık


.

Çocuklar gerçekten onları sevdi ! Ben en sevdikleri meyve ve okul için paketi için tohum açılan yapabilirdiniz bile sordu . Benim 7 yaşında benim 3 yaşındaki seviyor kuru üzüm ve ayçiçeği çekirdeği ise kurutulmuş kızılcık ve kabak çekirdeği seviyor . Koca ve hepsi birlikte karıştırılır gibi. Ben de düz granola bar bir toplu iş yapmaya çalıştım ve isterseniz bunları dışarıda bırakın , böylece onlar meyve ve tohumları ileolanlar kadar büyük tadı . Ya da çikolata ekleyebilirsiniz . Ben :-) < / i >

Anti- dostu Meyve ve Tohum Chewy Granola Barlar < / b >
yapar yaklaşık 16 bar tabii ki yaparım ne < / i >

< / i > 2 su bardağı çekilmiş yulaf
1/4 bardak bitkisel yağ
1/2 çay kaşığı . tuz
1/2 bardak koyu kahverengi şeker
2 Tbs . pekmez ( Ben şeker pekmezi kullanmak gibi ) < / i >
2 Tbs . portakal suyu
1/4 fincan akçaağaç şurubu
1 çay kaşığı . vanilya
2 su bardağı patlamış pirinç tahıl
1/2 fincan yulaf kepeği
1/2 su bardağı kuru meyve ( kuru üzüm , kızılcık , kayısı, kiraz , vb )
1/4 fincan kavrulmuş kabak çekirdeği
1/4 fincan kavrulmuş ayçiçeği tohumu
350 derece F. Hattı 1/ 4 fincan alerji dostu çikolata ( isteğe bağlı )

Firini bir fırın tepsisine ile alüminyum folyo veya parşömen kağıt


.

Mix birlikte haddelenmiş yulaf , bitkisel yağ ve tuz . Hazırlanmış fırın tepsisine yayılır

.

Bake hafifçe kızarana kadar 15 ila 20 dakika için . Büyük bir karıştırma kabına aktarmak sonra soğumasını bekleyin

.

şişirilmiş pirinç tahıl ve yulaf kepeği de ekle ...



bir tencerede , mix birlikte koyu kahverengi şeker , pekmez , portakal suyu , akçaağaç 325 derece F.

için fırın indirin şurubu ve vanilya . Kahverengi şeker eriyene kadar orta ateşte pişirin
. < / Div >

karıştırma kabına dökün ve tüm granola karışımışeker syrup.Line alüminyum folyo veya parşömen kağıt ile bir 9x9 kare tava ile kaplanmıştır kadar karıştırın. .
< / Div >

dökün
bitkisel yağ ile kaplı tava fırçalayın hazırlanan tava üzerine karışımı granola . Granola karışımı üzerine alüminyum folyo veya parşömen kağıt parçası yerleştirin ve hafifçe bastırın
.
< / Div >

25 dakika pişirin . Fırından çıkarın ve tamamen sonra 16 bar halinde kesilmiş soğumasını bekleyin . En fazla bir hafta için hava geçirmez bir kapta parşömen kağıt veya deposunda her granola bar sarın

. < / Div >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages