Dünyanın En İyi Pasta ve Makarna Sosu! - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

27 Ekim 2013 Pazar

Dünyanın En İyi Pasta ve Makarna Sosu!

Eh, benim lazanya tarifi oldukça popüler hale geldi, ve ben sos de şaşırtıcı et sosu yapar böyle olduğunu düşünüyorum Ben de kendi kendine bunu göndermeyi düşündüm.

Bu gece sizlere özel bir sos tarifi sunuyorum.

Malzemeler

    1 £ tatlı İtalyan sosis, dilimlenmiş

    3/4 pound yağsız kıyma

    1/2 bardak kıyılmış soğan

    2 diş sarımsak, ezilmiş

    1 (28 ons) ezilmiş domates olabilir

    2 (6 ons) kutular salça

    2 (6.5 ons) kutu domates sosu

    1/2 su bardağı su

    2 yemek kaşığı beyaz şeker

    1 1/2 çay kaşığı kurutulmuş fesleğen

    1/2 tatlı kaşığı rezene tohumu

    İtalyan 1 çay kaşığı baharat

    1/2 çay kaşığı tuz

    1/4 çay kaşığı karabiber

En İyi Pasta ve Makarna Sosu Yapılışı


Iyi kızarana kadar orta ateşte bir tencereye veya davul fırında, sosis, sığır eti, soğan ve sarımsak yemek, drenaj yağ. Ezilmiş domates, salça, domates sosu ve su ilave edin. Fesleğen, rezene tohumu, İtalyan, tuz baharat ve biber ile şeker ve sezonunda karıştırın. Düşük, kapak ısı azaltın ve 1 1/2 saat pişirin, ara sıra karıştırarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages