ŞEFTALİLİ PARFE FARKLI TARİFİM - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

14 Kasım 2014 Cuma

ŞEFTALİLİ PARFE FARKLI TARİFİM

ŞEFTALİLİ PARFE tarifim ile herkeze merhaba. Bu yazımda sizlere güne özel olarak pratik ve hızlı bir şekilde ŞEFTALİLİ PARFE nasıl yapılır anlatacağım.










ŞEFTALİLİ PARFE
Yaz sıcaklarında yapılabilecek kolay bir tatlı tarifi...Yapımı 5 dakikayı almıyor...Sadece donmasını bekliyoruz..Bu yüzden akşamdan yapmanızı öneririm...Ben şeftali kullandım ama kayısıda kullanabilirsiniz...





·         MALZEMELER:

·         1 paket kakaolu bisküvi

·         3-4 adet şeftali

·         2 poşet sade krem şanti

·         1,5 su bardağı süt

·         1 limon veya portakal  kabuğu rendesi

·         YAPILIŞI:

·         Krem şantiyi süt ile koyulaşıncaya kadar mikser yardımıyla çırpın.

·         İçine gelişigüzel bisküvileri kırın. ( Ben Eti Negro kullandım).

·         Şeftalilerin kabuklarını soyun ve küp şeklinde doğrayıp ve ekleyin

·         Limon kabuğu rendesini ilave edin ve harcı güzelce kaşıkla karıştırın.

·         Kullanacağınız kalıba düzgün bir şekilde streç film serin ve harcı içine yayın.

·         Üzerini yine streç film ile kapatın.

·         1 gece dondurucuda bekletin.

·         Servis tabağına ters çevirerek kalıptan çıkarın.

·         Dilimleyerek servis yapın.

·         Ben üzerini çikolata sos ve şeftali dilimleri ile süsledim.


·         AFİYET OLSUN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages