Çavdar Unlu Yarı Kapalı Sebzeli Pizza - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

2 Aralık 2013 Pazartesi

Çavdar Unlu Yarı Kapalı Sebzeli Pizza






Çavdar unlu tariflerime devam ediyorum.

Bu pizzanın bir benzerini pide şeklinde yapmıştım ve şekli çok beğenilmişti.Bundan yola çıkarak bu pizzayı oluşturdum.Görüntüsü,tadı harika oldu.Öğrenmiş oldum ki kırmızı çarliston biber pizzaya çok yakışıyor.
Çavdar Unlu Yarı Kapalı Sebzeli Pizza

Malzemeler :


  • 3 su bardağı çavdar unu

  • 2 su bardağı ılık su

  • 1 paket instant maya ( 11 gr)

  • tuz

  • Aldığı kadar normal un
Üzeri için :


  • 3 adet domates

  • 1 tatlı kaşığı kekik

  • 1 diş sarımsak

  • 1 tatlı kaşığı pul biber

  • 1 tatlı kaşığı domates salçası

  • 3 yemek kaşığı sıvıyağ

  • 2 adet kırmızı salçalık biber

  • 3 adet yeşil çarliston biber

  • 1 su bardağı peynir (istediğiniz bir çeşit,ben telli peynir kullandım)
Yapılışı :


  1. Hamur için gerekli malzemeleri yoğurarak yumuşak bir hamur elde edin.İyice yoğurun.Merdane yardımıyla yarım santim kalınlığında açın.

  2. Domates ve sarımsağı rendeleyin.Salça,kekik,tuz,pul biberi ve sıvı yağı ekleyerek karıştırın.açtığınız hamurun kenarlarında boşluk bırakarak domates sosunu üzerine yayın.Doğranmış biberleri ve peyniri üzerine ilave edin.Hamurun kalan parçalarını pizzanın üzerine doğru pile şeklinde kapatın.

  3. Önceden 170 c ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirin.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages