Nane Çikolatalı kurabiye Çerezler - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

2 Aralık 2013 Pazartesi

Nane Çikolatalı kurabiye Çerezler



bir sonraki birkaç gün benim için arıyorsanız , benim mutfak ... pişirme kurabiye ve yer mantarı yapmak olacak . Ben biraz geç (okuyun: ertelemek ) bu yıl başlayacak vardı , bunu okuyorsanız eğer , evet , sana güzellikler bir kutu gönderiyorum ... yakında ( umarım ) , andfamily sofriends .
Nane Çikolatalı kurabiye Çerezler
Nane Çikolatalı kurabiye Çerezler

ben hediye kutuları için sadece twoitems yaparak bu yıl şeyler basitleştirmek için çalıştı: mantarı ve kurabiye . Ve yine , burada eklemek için başka bir şey düşünmeye çalışıyorum . Ama . Bunu için teşvik mücadele ve plana sadık kalacağım . Planı kadına sopa ! Bunu yapmak olacaktır ne kadar harika olursa olsun şu ya da bu , benim akıl sağlığım andmaybe bu hafta sonu uyku birkaç extrahours olsun korumak lazım

.

Herkes SEVİYOR < / em > benim basit kuru pasta , bu yıltatil için onları giydirmek karar verdim . Bazı semisweet çikolata erimiş ve bu nane çikolatalı kurabiye kurabiye yapmak için birkaç şeker Köpekler ezilmiş . .

gereken tek şey >
bu çerezler hediye olarak veriyor veya ourChristmas partywith Mini marshmallow yüklü sıcak kakao güzel bir fincan , de bu hizmet için herhangi bir tatil party.I ' m planlama bir çok tabağı görev için idealdir . < / Div >
Nane Çikolatalı kurabiye Çerezler
Ve ben daha iyi
Santa çok :-) için bazı kenara düşünüyorum mı çok Merry Christmas ve Yeni Yılınız Kutlu Olsun herkes < / em >
! < / strong >
Nane ChocolateShortbread Çerezler < / strong >
about4 düzine kurabiye < / i >
Anti not yapar : buğday ve süt maddeler içerir * < / i >

2 su bardağı tereyağı ( 4 sopa ) , oda sıcaklığında *
1 1/4 su bardağı toz şeker
4cups çok amaçlı un
1 çay kaşığı için yumuşadı. tuz


2 bardak semisweet çikolata
küçük parçalar halinde ezilmiş 4-5 düzenli şeker Köpekler ,

* Sen kullanabilirsiniz süt içermeyen margarinler veya kısalma yerine tereyağı . Ben Dünya Dengesi spreadwith mükemmel sonuçlar kullandım . Erime çikolata , Yaşam ve Çikolata Rüya marka keyfini çıkarın I'veused .
ile 350 derece F. Hattı çerez levha için
Firini parşömen kağıt veya silikon pişirme mat .


pürüzsüz kadar büyük bir karıştırma kabına , krema tereyağı ve şekeri olarak . Addflour ve tuz ; karışımı a combined.Using kadar küçük çerez kepçe Hazırlanan fırın tepsisine üzerine , yerkurabiye hamuru yaklaşık 2 inç ayrı . Hafifçe sonra 20 dakika ya da hafifçe kahverengi oluncaya kadar pişirin düzleştirmek için her çerez bastırın. Soğuk tamamen

. < / Div >
Küçük bir kapta ,mikrodalga ( bir mikrodalga güvenli kase kullandığınızdan emin olun) veya benmari birinde çikolata eritin. Mikrodalga yöntemi için ,çikolata karıştırma ve daha sonra tamamen eriyene kadarmikrodalga dönen , bir anda çikolata sadece 15-30 saniye ısıtın. Benmari yöntemi için ,su kaynatmak için değil ve su dokunmakkase altına izin yok emin olun
. < / Div >
erimiş çikolata her çerez batırın sonra bazı serpin şeker Köpekler ezilmiş . ( 10-15 dakika buzdolabındaçerezleri koyarak bu hızlandırabilir )çikolata ayarlamanızı sağlar. Hemen servis veya en fazla iki hafta boyunca buzdolabında hava geçirmez bir kapta saklayın.
Nane Çikolatalı kurabiye Çerezler
Lütfen dikkat : Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul etmedi . Bunlar benim kişisel olarak kullanan ürünler ve sizinle :-) < / em >
paylaşmak istedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages