Zefir Buzlanma ile Graham Cracker Gingerbread House - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

27 Kasım 2013 Çarşamba

Zefir Buzlanma ile Graham Cracker Gingerbread House


Zefir Buzlanma ile Graham Cracker Gingerbread House
Geçen hafta okuldan oğlum toplayıp ve o4. ve 5. sınıf öğrencilerinin ev taşıma verilen tüm evlerle hayran oldu

Son : "Wow! Anne, bugün okulda TÜM bu evlerle fırında mı? "
Ben : " . bal Hayır, bu graham kraker yapılmış olduğunu düşünüyorum "
Oğlu : " ooooooooh ! ? biz de graham kraker evlerle yapabilir miyim "
Ben : " . Tabii

Zefir Buzlanma ile Graham Cracker Gingerbread HouseIMG_8765
< i> erkek zencefilli ev geçen yıl < / i>

Şimdi , normalde biz dışında evlerle yapım olacağını yumurta serbest zencefilli , ama biz zaten zencefilli ( benim ağacından hangi kaybolan edilmiştir ) bir süs yapılmış ve çocuklar graham kraker yemek çünkü , bu yıl bunları kullanmak için ( ve benim için daha az iş ) güzel bir değişiklik olur .

380988_210935152319411_195107973902129_458933_1889554295_n
Benim 2 yaşındaağaç kendi çerez büfe < / i >

Ve etmektir düşünüyor erimiş marshmallow : hayatımı ÇOK kolaylaştırmak , ben birlikte evin takmak için basit bir yumurta - özgür ve süt içermeyen alternatif anladım ! Pirinç krispie bir graham kraker zencefilli ev için çalışması gerekir davranır için çalıştığını

. photo(24)
çatı Altın Grahams tahıl kullanılır zona < / i >

30 saniye ile 1 dakika için mikrodalga kısalma 1 çorba kaşığı ile marshmallow bir çanta ( 40 büyük olanlar veya minyatür 4 bardak ) eridi. Pürüzsüz dek karıştırıldıktan sonra , ben karton kek çevrelerin üzerine erimiş hatmi bazı yayıldı. Biz graham kraker kenarlarına bazı erimiş hatmi uygulanan ve onları bir arada bağlı . İşe yaradı !

gingerbread roof
Nerds , Mike n Ikes ve evin önünde süslemeleri Skittles < / i>

Cadılar Bayramı ( evet, inanabiliyor musun ? ) arta kalan şeker bir grup vardı bizim evleri dekore onları kullanılır . Hayat Boom Boom Choco bar keyfini çıkarın kapılar için

. IMG_1989
IMG_1994 Ayrıca bazı ekstra naneçit için şeker ve var < / i>
. Mısır Chex pencere ve Twizzlers , Laffy Taffy ve Mike n Ikesçit için < / i >

çatıüçgen parçalar kesme hakkında bir not : bir tırtıklı bıçak kullanmak ve sadece tek bir yönde gitmek . ( Bir kesme hareketi olarak) ileri ve geri gidiyor ,graham kraker kıracak . Aşağıdaki resimde ile görebileceğiniz gibi , oldukça birkaç kırık parçaları vardı . Tamam da , biz yapacağız bunlardan dışarı S'mores Marshmallows :-)

photo(22)
Evet , bu şeker büyük bir kavanoz var tamam < / i >

hatmi buzlanma ile tek sorun her şeyi yapışıyor olduğunu ! Bukase kadar onaylanır çünkü tekrar eritmek içinmikrodalga geri birkaç kez marshmallowkase sopa vardı

. photo(23)

Ben sadece çocuklar bu aile geleneği keyfini görmek seviyorum.

photo(21)

bu yıl erkek evlerle kontrol

! photo(29)

Ve burada benim yeğenim pembe zencefilli evi

. photo(25)

Bu benim en büyük oğlu yapılan ikinci evidir . Hatta tarafında bir slayt vardır :-)

photo(26)

Kardeşim gerçekten onun zencefilli ev inşa girdim . O bizim eski evin bu ölçekli modeli yaptı. Wow!

photo(27)

Gördüğünüz gibi , biz bütün bu evlerle yapma eğlendik . Hatta iyi bir kimin yaptığını görmek için bu hafta sonu bir yarışma vardı . Benim bir yaşındaki yeğeni de favori almak izin ama biz hepimiz kazandı karar o bir kazanan toplama dahagraham kraker yemek daha fazla ilgi oldu :-)

İyi Tatiller! < / b > < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages