Tavuk Balık Türlüsü Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

10 Kasım 2013 Pazar

Tavuk Balık Türlüsü Tarifi



kocam ve ben akşam yemeği için evine gidip ne zaman Ablam - in-law bu kez bir dizi yaptı . Bu bizim en sevdiğim yemekler biri oldu ! Sonunda bu kendim yapmaya çalıştık bu yüzden bugün yağmur yağdı , ben hatırlıyorum gibi iyi oldu . Çok kolay ama lezzet dolu . Benim kış menüsünün Kesinlikle bir parçası ve umarım senin de .

Malzemeler
1 bütün tavuk
4 litre
1 su bardağı kıyılmış kereviz
1 / 2 bardak doğranmış soğan
1/2 su bardağı rendelenmiş havuç
4 su bardağı patates
1 su bardağı tereyağı
Tuz ve karabiber /> Tavuk bulyon , /> 1 su bardağı un


Tarifi /> 1 1 litre süt
1/2 çay kaşığı tuz
çizgi . Su 4 litre bir tavuk ve bir tuz TON , biber , ve 2-3 saat tavuk bulyon (tavuk boyutuna bağlı olarak ) kaynatın .
2. . Su ve debone / paçavra gelen tavuk çıkarın; . Kenara
3 ayarlayın. Eğer 20 dakika içinde tavuk haşlanmış bu suyakereviz , soğan , havuç , ve patatesleri ilave edin .
4 . Bu arada , ayrı bir kaptatereyağı , un , süt , tuz ve biber karıştırın. Bu kalınlaşma ajan olacak . /> 4.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages