Renkli Pirinç Krispie Yumurta Treats - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

21 Kasım 2013 Perşembe

Renkli Pirinç Krispie Yumurta Treats

Ben bak her yerde , canlı renkler keyifli bir dizi var . Parlak mavi gökyüzü sıcak sarı güneş ve mavi beyaz bulutları için böyle büyük bir zemin sağlar . Peyzaj ve her yerde güzel çiçek açan çiçekler kapsayan taze yeşil yaprakları var . Tüm bu neşeli , güzel renkler anında mutlu bir ruh hali beni koymak . Bu renkli görüntü yüzünüzde bir gülümseme koymak değilse , o zaman ne olacak bilmiyorum . < / A > Rice Krispie Egg Treat 
Evet ... belki gökkuşağı kaplı tedavi fog bir pirinç krispiehile :-)

yapacak

pirinçli kek benim evimde tüm zamanların favori vardır. Ben bu marshmallowy güzellikler yapmak zaman, onlar yok hızlı < / i > . Bu onlar için çok hızlı ve kolaydır iyi bir şey . . Ben genellikle büyük kareler ve bir bardak içine ekran onlara bunları kesmek Ben her zaman Rice Krispies tahıl ve benim kiler marshmallow geniş bir kaynağı bu yüzden bir tutam bu kadar kırbaç tutmak kubbe pasta standı . cut egg

Renkli Pirinç Krispie Yumurta Treats


bunları şekillendirmek için eğlenceli ve şenlikli olacağını düşündüm br / > Ben fikir bir çift ödünç Rice Krispies et . Easter Egg Kepçe erimiş çikolata batırılmış ve sonra sprinkles ile kaplıdır Treats Onlar bu sevimli var . Ama yumurta sadece alt yarısında daldırma ve dekore edilmiştir . Ben tüm yumurta eritilmiş beyaz çikolata ile kaplanmış ve daha sonra sprinkles ile kaplıydı eğer güzel olacağını düşündüm . Ben kullanılan bir başka harika bir fikir kendi oldu Gizli Sürpriz Easter Egg Treats . . Rice Krispies Egg Treats

Nasıl kesinlikle çok güzel Onlar krispie mükemmel şekilli yumurta içine davranır

pirinç kalıp ve şekil plastik yumurta kullanılan bunlar? Oğlum ve ben bu pirinç krispie yumurta onun anasınıfı için davranır yaptı. Biz dekorasyon çok eğlenceli onları vardı . Bazı kağıt Paskalya çim her yumurta sokuldu ve dekoratif tedavi çanta içinde onları sıkışmış . O kadar öğretmenleri ve sınıf arkadaşları ile paylaşmak için heyecanlıydı .

treat bags

Ben size aile ve arkadaşlar :-) için bu sevimli davranır yapmaya karar umuyoruz

harika bir Paskalya herkes var! < / i > < / b >

Rice Krispie Yumurta Treats < / b >
< / i > 3 düzine normal boy yumurta hakkında yapar < / i > veya < / i > 1 düzine jumbo yumurta < / i >
Anti Not : süt içeren ( süt - ücretsiz seçenekleri için aşağıdaki nota bakınız lütfen ) < / i >

< / i >
3 Tbs . tereyağı veya margarin *
1 paket ( 10 gr . , yaklaşık 40 ) düzenli marshmallow ya da 4 bardak minyatür marshmallow
7 bardak Rice Krispies tahıl

1 paket ( 11.5 oz ) beyaz çikolata cips *
1 Tbs . bitkisel yağ

2-3 bardak (non - şeker topları ve jimmies )

plastik yumurta , düzenli veya jumbo ( temizlenmiş ve bitkisel yağ ile kaplanmış )

Not: süt içermeyen ve soya - ücretsiz bir alternatif için , 3 Tbs değiştirin. 2 Tbs ile tereyağı . bitkisel yağ . Çikolata Rüya tatlı pişirme çipleri ile beyaz çikolata değiştirin ve Yaşam yarı tatlı çikolata keyfini çıkarın . < / I >

2 dakika mikrodalga güvenli kase ısı tereyağı ve YÜKSEK üzerinde marshmallow olarak . Pürüzsüz kadar karıştırın . Adım 2 ve üstü 3 izleyin. Mikrodalga pişirme süreleri değişebilir .

Yağlanmış elinizle sıkıca Her plastik yumurta her iki yarısı da içine Rice Krispies ® karışımı basın . Birlikte iki yarısı basın. Kalıpları kaldır . Yağlı kağıt yerleştirin . Soğuk biraz .

Küçük bir mikrodalga güvenli bir kapta , ısı beyaz çikolata ve 1 dakika boyunca YÜKSEK üzerinde bitkisel yağ . Pürüzsüz kadar karıştırın . Sığ bir kase veya pasta plaka fog dökün. Yumurta üst yarısından fazlası beyaz çikolata ince bir tabaka uygulayın . Yavaşça eşit katserpilir üzerine yumurta rulo . Yağlı kağıt yerleştirin ve ayarlamanızı sağlar. Yumurta geri kalanı için tekrarlayın . Yumurtanın alt yarısına beyaz çikolata ince bir tabaka uygulayın ve eşit katserpilir üzerinde rulo . Hizmet öncesi ayarlamak için izin

Varyasyonları : . /> Yerine fog kullanarak
Bunun yerine beyaz çikolata

Lütfen dikkat : . Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul etmedi . Ben sadece onları seviyorum ve sizinle paylaşmak istedim :-) < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages