Vegan Çikolatalı Kurabiye - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

29 Kasım 2013 Cuma

Vegan Çikolatalı Kurabiye


Vegan Çikolatalı Kurabiye

Bu hafta sonu benim küçük oğlu sonra ikinci ... ve sonra da üçüncü ... ve thenmore onun ilk çikolatalı kurabiye vardı ... ve . Onun pirinç sütü içti sonra , o bana baktı ve bana büyük bir yaşasın verdi . Kalbim ... Sadece ... eridi.
Vegan Çikolatalı Kurabiye

Vegan Substitutes

goingback andlookingat theegg - ücretsiz yemek tarifleri oldum Ben myyoungest için themdairy - ücretsiz yapmak için bir yol bulmaya çalışırken , benim en büyük oğlu için yarattı. Benim gibi yemek tarifleri için yumurta - ücretsiz krep ve ​​ yumurta ücretsiz çikolata cupcakes , bu bitkisel yağ için outcow en milkfor pirinç sütü ve tereyağı geçiş oldukça kolay oldu . Ama tarifleri biri thatreally bendim meydan benim yumurtasız çikolatalı kurabiye tarifi .

chocolate chip cookie dough

inmy yumurta ücretsiz çikolatalı kurabiye tarifi , ben krem peynir ileyumurta yerini aldı. Ben süt içermeyen krem peynir arayan denemek istiyorum düşündüm ama bu bulgu ve tatma sonra , ben de mutlu değildi . Başka alternatifler aramaya karar verdi . Son zamanlarda hindistan cevizi çılgınlığı , ben hindistan cevizi sütü ve bak şu işe, aslında

çalıştı kullanarak denedim Bu oldum yana ! Vegan Chocolate Chip Cookies

Bu vegan çikolatalı kurabiye benim yumurta - ücretsiz sürümü ama ortada they'resoft ve chewy daha kenarlarında biraz crispier biraz düz ve . Ve en önemli şey ... onlar kesinlikle lezzetli tadı

! Cookie bite

Ben Sevgililer Günü için belirlenen düşünüyorum. Kesinlikle bu cookiesfor pişirme ediyorum benim erkek :-)

Vegan Çikolatalı Kurabiye < / b >
5 düzine kurabiye yapar < / i >
Alerji not : buğday maddeler içerir < / i >

2 1/ 2 su bardağı un
1 çay kaşığı . kabartma tozu
1 çay kaşığı . tuz
1 su bardağı Spektrum organik tüm sebze kısalma
3/4 su bardağı toz şeker
3/4 fincan koyu kahverengi şeker
1 su bardağı konserve hindistan cevizi sütü
2 çay kaşığı . vanilya
1 bardak Yaşam Mini çikolata keyfini çıkarın

birlikte un , kabartma tozu ve tuzu eleyin . Kenara koyun .

krem , toz şeker ve koyu kahverengi sugar.Pourin hindistan cevizi sütü ve vanilya özü kısaltılması birlikte , bir elektrikli karıştırıcı kullanarak ; kombine kadar karıştırın. Yavaş yavaş Indry maddeler ve çikolata ekleyin. 30 dakika 1 saat için naylon ve soğuk ile kase Kapak .

Fırını 350 F derece fırında . Parşömen kağıt veya silikon pişirme paspaslar doğrultusunda iki ya da üç çerez levhalar . Bir çerez kepçe kullanarak, ayrı 2 inç kurabiye hamuru ontoprepared çerez yaprak bırakın. 12-15 dakika veya kızarana kadar pişirin

Lütfen dikkat : . Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir ücretsiz numune kabul etmedi . Bu kendimi satın alınan ve kişisel :-) tavsiye ürünlerdir < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages