Ginataang Mais ( Hindistan cevizi sütü ile Tatlı Mısır ve Sütlaç ) - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

17 Kasım 2013 Pazar

Ginataang Mais ( Hindistan cevizi sütü ile Tatlı Mısır ve Sütlaç )

Biz dünyanın benim köşesinde burada bazı çılgın hava yaşadım . Tüm yaz boyunca mevsime serin olan ve Ekim doğru gidiyoruz gibi , biz kayıt kuru ısı , korkunç nem ve sonra gök gürültüsü ve şimşek ile ağır bir sağanak olsun ... tüm bir hafta içinde var ! Ben hava herhangi bir hafif bir değişiklik büyük bir haber olur, çünkü biz burada San Diego biraz şımarık doğrudur sanırım. Ama neyse ki biz normal bir bu hafta geri konum ve gerçekten güzel oldu . Sıcaklık soğuduktan ve bunu seviyorum. Gri bulutlar ve çiseleyen yağmur banakanepede kıvrılıp ve bazı sıcak , rahatlatıcı yemek keyfini istiyorum yapar .

Ginataang Mais ( Hindistan cevizi sütü ile Tatlı Mısır ve Sütlaç )Ginataang Mais ( Hindistan cevizi sütü ile Tatlı Mısır ve Fırın Sütlaç )
Bu hafta , benim babaannenin ginataang mais için gerçekten özlem oldum . Bu hindistan cevizi sütü ile yapılmış ve altın tatlı mısır çekirdekleri ile noktalı bir krem sütlaç var . Soğuk ve Filipinler yağışlı zaman ben çocukken hatırlıyorum , o büyük bir pot yapar . Bu kesinlikle tayfun sezon tüm gün içinde tutulmak eğlenceli değildi , ama ginataang mais bir sıcak buhar kase kesinlikle bunun için yapılmış .

ginataang mais blog

Hava çok nemli ve kasvetli olmak ile, bazı hızlı ve kolay bir konfor yemek yapmak için mükemmel bir zaman düşündüm . Benim babaannenin tarifleri tüm olduğu gibi , o maddeler ölçmek vermedi . Onu sormak istiyorum zaman, " Lola , tam olarak ne kadar kullanıyorsunuz? , " O her zaman " Sadece tat ve doğru tadı kadar karışımı ayarlayın. " , Cevap olur Bu yüzden onu sürümü yakın ama ölçülen malzemelerle bir tarifi bir araya getirmek için çalıştı . Ben kullanmak çok daha kolay ve hazır en bakkallarda konum çünkü konserve mısır ( krem tarzı ve bütün çekirdekler ) yerine taze mısır kullanılır . Ve ben sadece konserve hindistan cevizi sütü kullanılan çok taze hindistancevizi benim kendi hindistan cevizi sütü yapmak değildi.

Bu lezzetli tatlı sıcak boru ne zaman çok iyi tadı , ama servis edilir zaman da harika tadı soğuk :-)

ginataang Mais ( Tatlı Mısır ve Sütlaç Coconut Milk ile ) < / b >
8 ila 10 porsiyon yapar < / i >

1 can krem tarzı mısır, yaklaşık 2 bardak < / i >
1 can bütün tatlı mısır çekirdekleri (sıvı dahil) , yaklaşık 2 su bardağı
1 su bardağı tatlı pirinç , yapışkan pirinç , yapışkan pirinç , ya da Calrose pirinç
2 kutu hindistan cevizi sütü , yaklaşık 4 su bardağı
3 su bardağı su
3/4 1 su bardağı şeker *

birleştirin tüm malzemeyi büyük bir tencerede . Bir taşım kaynatın sonra orta ısı düşük ve pişirin. Alt yapışmasınıönlemek için ara sıra pirinç karıştırın. Yaklaşık 20-25 dakika pişirin veya pirinç pişmiş kadar .

İsterseniz ( , taze mısır 3-4 kulakları ile mısıriki kutu değiştirebilirsiniz . Sadecekapalı çekirdekleri kesti bir bıçakla koçanı ve mısır " süt " ) almak için bir kaşıklakoçanı kazımak

* Bu size ve tastebuds gerçekten. Eğer şeker 3 /4 su bardağı ile başlar ve sadece daha sonra ekleyebilirsiniz . Büyükannem dediği gibi doğru :-) tadı kadar , sadece tat ve ayarlamak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages