Ananas Macapuno Cepler - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

30 Kasım 2013 Cumartesi

Ananas Macapuno Cepler


Ananas Macapuno Cepler

geri pasta okulda hatırlıyorum , biz denilen bu şey vardı Temel olarak, mutfağa ve yürümek " Gizem Basket Cuma . " masanıza , rastgele şef tarafından seçilen malzemelerle bir tepsi bulacaksınız . O gün için atama size verilen tüm malzemeyi kullanarak bir tatlı yaratmaktı. Aslında sinir bozucu bir şey. İlk kez biz vardı hatırlıyorum , ben kesinlikle donmuş kalmıştı. Tüm bu düşünceler kafamda ile yarış başlar. " Daha önce bu bir şey yaptı hiç ! Ben ne yapabilirim ki ? nasıl kullanmak gerekir? Ah ... Ben tatlı koymak veya sos olarak kullanmak gerekir? nasıl olmalıdır ben plaka bu ? Ben bitirmek yoksa ne ? neşef nefret ediyor ? ! ? ! Aaaaaaaaaaaaaargh ! " < / em >
Ananas Macapuno Cepler


bile hatırlamıyorum dışarı o kadar vurgulandı ne yaptım o gün . Ben bitmiş memnun oldu ! Ve ben tahmin ve sonuna kadar sağa kadar her şeyin üzerinde huzursuzluk ikinci oldu çünkü plaka kadarsonuncusu oldu eminim . Şef yürüdü ve benim tatlı baktı zaman deli gibi terliyordu. " İyi bir sunum . Güzel tatlı . Peki Rianne yapılır . " < / Em > Ve bu oldu . O eleştiri onun tatlı bir sonraki öğrenciye geçti . Vay ! Tamam, bu kadar kötü değildi . Öğretim yılı sonunda , aslında Gizem Sepet Cuma gibi başladı . < / Em > Kendimi meydan için bir şans verdi ve bana kutunun dışında düşünmek için cesaret verdi . Ve en önemlisi , bana sadece salıvermek ve yaratıcı olmak için izin

. Flour tortillas

Peki, bu Gizem gibi görünüyor Sepet Cuma < / em > hala burada bugün . Ben gerekli tüm malzemeler yoktu ya da ben beklenmedik misafirler için bir son dakika tatlı yapmak buzdolabında veya pantryto vardı ne olursa olsun kullanmak zorunda çünkü bir tatlı üzerinde doğaçlama yaşadım defalarca olmuştur . Ben bir heves ile gelip görmek için biraz eğlenceli . Bazen birlikte bir şeyler koymak ve o inşaat . Bazen çöpe biter . Ama hey , en azından denedim diyebilirim .

photo (2)

belirli bir gün , arkadaşım Maggie , sadece takılmak için geldi ve her zamanki gibi , biz tatlılar hakkında konuşmaya başlayın . Şimdi , Maggie ve tatlılar hakkında konuşmaya başladığınızda , genellikle söyleyerek bizden biri yol açar , " en şu anda bir şey yapmak ! Olsun , " < / em > ve ​​ikimiz de heyecan olsun . . Bir ezilmiş ananas ve macapuno dizeleri (Filipinler bulunan hindistan cevizi bir tür ) bir kavanoz yapabilirsiniz " : Bu ​​yüzden yapmak istiyorum ne olursa fikir , ben hemenkiler gözüme ilk şey yakaladı ooooh , bir buko piña ( Hindistan cevizi ve ananas ) pasta ! gibi bir şey yapabilirsiniz , " < / em > dedim. Ve hep bir ağızdan biz , " YAY ! " Squealed < / em > Evet , Maggie ve ben biz almak nasıl aptal oldukça saçma bir araya geldiğimizde . Biz anne ve baba aramıyorum zaman mutfakta oynayan iki küçük çocuk gibiler

. Pineapple Macapuno Filling  


Ananas Macapuno Cepler
Ben karıştırma başladı ezilmiş ananas ve macapuno stringsin dolum Makethe bir tencerede birlikte . Bazı mısır nişastası ve tuz biraz ekledi sonra, o tadı ve bir araya geldi howbeautifullythe iki tatlar tarafından immediatelydelighted edildi . Themildly tatlı macapuno dizeleri gerçekten toMaggie andher eyespoppedopened bir kaşık teslimcrushedpineapple.I en ekşilik yumuşadı. " goony - goo - goo Oh , bu sooo iyi! " < / em > böyle bir tepki ile, biz iyi bir başlangıç ​​gidiyoruz gibi görünüyor .

Pineapple Macapuno Filling < / i>
Şimdipasta hamuru yapmak olduğunu Alli yapmanız gerekir. Ben tüm malzemeyi toplama iken Ama , ben buzdolabında bazı unu ekmeği bulundu . Hmmm ... < / em > maybeI makingpie hamur yerine kullanabilirsiniz . Bir keresinde puf böreği yerine onları rememberusing ve iyi çalıştı . Neyse, o da bir deneyin verelim . Bu yüzden , yarısında unu ekmeği kesmekdolum iç ve derin yağda kızartılmış koyun


. Pineapple Macapuno Pockets

Merhaba ! < / em > Bu ananas macapuno cepler Maggie söylemek gibi , olan , oh my goony - goo - gooooo ! < / em >ince un tortilla tüm tatlı dolgu içinde tutmak için kabuğunun sadece doğru miktarda olduğunu. Her lokma ile , Iwas tropicalheaven bir aşığım bu küçük cebinde derin ve daha derin düşen . Biz bunları paylaşmak karar vermeden önce Maggie ve ben bu birkaç cilalı . Bir ufacık küçük biraz < / em > bağımlılık , sanırım.

Pineapple Macapuno Pockets

bu tarifi denemek istiyorum ancak buzdolabında ne ile tüm malzemeler , deney yoksa veya kiler . Var bir Gizem Sepet Friday < / em > kendi . Cuma günü sona geliyor bu yana Ah bu arada , ben istiyorum rastgele malzemelerle yaptık biliyorum. Hiç mutfakta vardı ne olursa olsun son minutedessert MADEA mı ? Hepimiz :-)


Ananas Macapuno Cepler < / b >
yapar 2 düzine deneyebilirsiniz böylece hikaye ve bir reçete bağlantı paylaşın < / i >
Anti not : buğday maddeler içerir < / i >

1 can ( 20oz. ) ezilmiş ananas < / i > < / b >
1 kavanoz ( 12 oz . ) macapuno dizeleri *
2 Tbs . mısır nişastası
1/4 çay kaşığı .
6 Tbs
12 tam buğday unu ekmeği tuz . çok amaçlı un
4 Tbs . su

bitkisel yağ
pudra şekeri ( pudra şekeri )

* Macapuno dizeleri genellikle Filipinli süpermarketlerde satılmaktadır . Ayrıca gibi çevrimiçi mağazalardan satın alabilirsiniz Amazon . Ama eğer macapuno bulamıyorum , sen kuşbaşı hindistan cevizi artı 1/2 su bardağı su şekerli bir 1 1/ 2 su bardağı ile ikame edebilir .

Orta boy bir tencerede , ezilmiş ananas , macapuno , mısır nişastası ve tuz birleştirmek . Karışımı kalınlaşır kadar düşük ısı ve kaynamaya sonra bir taşım kaynatın . Ateşten alın ve soğumaya bırakın .

Küçük bir kapta , un ve su karıştırın . Bir bıçak ya da pizza kesici kullanarak , yarısında tam buğday ekmeği kesti. Her tortillapiece ortasında doldurma bir çorba kaşığı hakkında kaşık . Bir tarafta ve tortilla alt kenarındakiun ve su karışımı fırçalayın. Sonra tortilla (unbrushed tarafı ilk ) diğer tarafta bir tarafı üzerinde katlayın. Hafifçekenarları mühür için tuşuna basın. Tüm unu ekmeği dolana kadar işlemi tekrarlayın . 375 F derece bir tava veya fritöz

Isı yağı . ( İpucu : Yağ yeterince sıcak olup olmadığını test etmek için , tortillainto bir Dropa smallpieceyağ hızla köpüren başlarsa , o zaman yağ yeterince sıcak iFit kabarcıklar yavaş yavaş ,yağ yeterince sıcak değil . . ) About1 için theprepared cepler Cook 2 dakika veya kızarana kadar . Cookedpineapple macapuno pocketsontoaşırı yağ emmek için kağıt havlu ile kaplı bir tabak aktarın. pudra şekeri ve hizmet ile

Toz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages