Vegan Coconut Milk Gofretler - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

30 Kasım 2013 Cumartesi

Vegan Coconut Milk Gofretler

Aslında çocuklar ile oturup yavaş bir kahvaltı keyfini anlamına gelir böylece .

Vegan Coconut Milk Gofretler

Aslında çocuklar ile oturup yavaş bir kahvaltı keyfini anlamına gelir böylece . HA ! Keşke ! < / i> Neyse, bu demektir en azından ben mutfakta deney için zamanımız var. Şimdi bir süre için kahvaltı ücreti benim repertuar genişletmek isteyen edilmiştir . Krep , Ben ele ettik kekler ve ​​ çörekler , Ben waffle iyi olacağını düşündüm .

Vegan Coconut Milk Gofretler Gerçekten waffle özledim . Ben orada orada alerjen dostu waffle bilmek ve onları denedim , ama" tam bir gözleme < / i> gibi bu tadı " testi geçemedi . Ben eski waffle demir toz ve kendim yapmaya düşündüm . Çocuklar aşk < / i > onların krep ben düşündüm ( şimdivegan sürümünü kullanıyorum ) çok , " bu kolay olmalıdır Oh . Sadecewaffle demir içine vegan krep hamuru dökün olacak . Büyük fikir ! " Hiçbir oooooh , yanılmışım ! Diyelim ki sadece çok iyi gitmedi demek . Her şey waffle demir yapışmış ve tüm pisliği temizleme zaman iyi bir miktar harcanan Bah < / i >

. ! IMG_2979

Ben sadece vazgeçmek ve hareket sandın ama nooooo < / i > ... sadece vardı < / i > waffle yapmak için . Bu yüzden başka bir gitmek verdi . Ama bu kez benim çörek tarifi kullanılan ve birkaç malzemeyi tweaked . Ben waffle demir içine dökülür ve benim parmak çarpı işareti

. IMG_2998

Oh Tanrım ! < / i> onlar yardım edemem amawaffle demir etrafında gezdirin ve sadece tüm tatlı aroması nefes olamazdı yemek ise bu waffle kadar inanılmaz lezzetli kokuyordu . Aaaaaaaaaah < / i> Ben kapağı açmak için cazip oldu ve zaten yapıldı kontrol ama sabırlı olun ve açmak ve hazır olduğunu bana söylemek için bu lanetlemek yeşil ışık beklemek zorunda kaldı . açık açık ... < / i >

açık > photo(54)

Cidden , bu waffle ben onlar tadı umduğunu tam yol tadı . Onlar güzel bir gevrek dışında ve çok lezzetli yumuşak bir hamur inside.They 'yeniden aslında iyi düz tadı . Eğer isterseniz Ancak, taze meyve ile üst ve bazı pudra şekeri ile toz olabilir . Sen akçaağaç şurubu , çikolata şurubu veya erimiş çikolata ( Çikolata Rüya ve Yaşam markalar keyfini çıkarın hem de vegan olarak alerjen dostu ) ile gezdirilir bunları da yapabilirsiniz . Mmmmmmmm < / i >

photo(55)

olsun istiyorum bu yüzden bu yapılan ilk kez , ben tüm waffle demir dolu kare waffle güzel . Ama ne fark eski özellikle çocuklar , benim iki yıl oldu , sadece kenarları yemek vedinlenme bırakacaktı . Onlar sadece kenarları tercih veya waffle onları bitirmek için çok büyük olsaydı bilmiyorum . Ben sadece onları daha küçük yapılmış ve emin yeterli , onları bitirdi. Aslındaküçük waffleserbest biçimli kenarları severim. Liège waffle Bu şeker dolu hatırlat . Ah dostum . Ben bu bebeklere şeker eklendiğinde

? IMG_2999

Turbinado sugar

Japanese Sugar Crystal Candy

Şimdi , ben sadece gibi bunları yapmak istiyorsa Liège waffle , ben inci şeker kullanmak gerekiyordu. Buralarda hazır değil çünkü Ama , bunun için bir yerine bulmaya çalıştı . Ben San Diego ( ya da bu konuda ABD ) inci şeker bulabilirsiniz nereye biliyorsanız , lütfen bana bildirin . Ben zımpara şeker ( dekorasyon kurabiye için ) , turbinado şeker (Raw aka Şeker ) ve kardeşim Japon süpermarket aldığım şeker kristal şeker kullanmaya karar verdi .

IMG_3018

Out Ben kullanılan üç şeker , ben zımpara şeker bana en iyi sonuçları verdi düşünüyorum . Waffle Şeker iç dış ve gevrek bit üzerinde karamelize şeker ile noktalı . Ham Şeker muhtemelen iyi olurdu ama onlar hemen hemenmeyilli içine çözünmüş yüzden kullanılan turbinado şeker küçük kristalleri vardı . Şeker kristal şeker şaşırtıcı tadı ( küçük parçalar halinde onları kırdı ) ama dış vardı parçaları çoğu sadecewaffle demir yapışmış ve çok iyi işe yaramadı çok yandı . Ben bir sonraki zaman deneyin ve çalışıp çalışmadığını size bildirmek zorundayım böylece inci şeker yerine kırık küp şeker kullanabileceğiniz bazı bloglar ve forumlarda okudum .

Vegan Waffles

birkaç işaretçiler waffle yapma : < / i > < / b >

- emin olunwaffle demir sıcak ve yapışmasını önlemek için pişirme spreyi ile iyi yağlanmış olduğunu. Ve size waffle demir içine meyilli dökün her zaman sprey var .

-meyilli dışarı kısmı için bir dondurma kepçe kullanın. Daha hızlı ve daha az dağınık

- . Sizin waffle demir bağlı olarak,pişirme süresi ile oynamak gerekebilir . Eğer gösterge ışığı ileolanlar olsa bile onlar kızarana bakmak kadarwaffle demir kadar onları bırakın açtığınızda ,waffle hala biraz soluk görünebilir .

- onlar waffle demir çıkması en kısa sürede bir soğutma rafawaffle yerleştirin . Bu şekilde onlar güzel ve çıtır uzun kalacağım . Hantal bir waffle daha kötü bir şey yok . Onlar çok uzun süre oturan ve yumuşak hale oldum, sadece onları canlandırmak içintost veya tost makinesi fırın bunları pop

- . Herhangi bir yemek artıkları varsa, onları dondurabilirsiniz ! Sadece onları çözülme ve tost ve tekrar waffle zamanı!

Vegan Waffle

Vegan Coconut Milk Gofretler < / b >
bağlı olarak , 6-8 waffle hakkında yapar waffle demir < / i >
Anti not : buğday maddeler içerir < / i >

2 su bardağı çok amaçlı un
1/2 su bardağı toz şeker
1 Tbs . kabartma tozu
1/2 çay kaşığı . tuz
1 1/ 2 su bardağı hindistan cevizi sütü
( 1/4 su bardağı şeker zımpara , Eğer şeker waffle yapıyorsanız )

pişirme spreyi veya kızartma yağı

garnitür : .
pudra şekeri , akçaağaç şurubu , agave şurubu
izin margarin
taze fruit

Onceden waffle demir kombine kadar bir kapta , un, şeker , kabartma tozu , tuz , hindistan cevizi sütü karıştırın . Eğerzımpara şeker hafifçe kat şeker waffle , yapıyorsanız . Yapışmaz pişirme spreyi ile püskürtme önceden ısıtılmış waffle demir . Waffle demir üzerine hamuru dökün ve kızarana kadar pişirin. Taze meyve ve şurubu ile düz veya garnitür servis yapın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages