Eggplant-Meatball Casserole (Fırında Köfteli Patlıcan) - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

20 Ağustos 2013 Salı

Eggplant-Meatball Casserole (Fırında Köfteli Patlıcan)

Eggplant-Meatball Casserole (Fırında Köfteli Patlıcan) Bu lezzetli patlıcan ve köfte tarifi son derece ben Türkiye'nin en popüler ve başarılı gıda bloglar birinde bulunan başka bir tarifi esinlenilmiştir: portakal ağacı . Onu blog Hatice, o bir teyze (Türkiye'de ne olursa olsun onlara kan bağı ile ilgili tüm yaşlı bayan "teyze X veya Y" diyoruz) için tarifi var ve denir o söyler "Antep kebap" ( Antep Kebabı ) . Benim en sevdiğim sebze - - Ben köfte ve patlıcan fikri sevdim ama ben kesinlikle tarifi takip etmedi. Bu güveç yemekleri iyi tarafı olduğunu düşünüyorum, onlar size esneklik yer vermek. Sonunda bir hafif ve lezzetli tarifi olduğu ortaya çıktı.

(1) onlar yapmak gerçekten kolay ve (2) sonunda lezzetli olduğu için ben özellikle, köfte güveç yemekleri gibi. Ben genellikle zemin kuzu ve sığır eti 2 lb köfte yapmak. Daha sonra köfte dondurma ve onları gerektiğinde kullanabilirsiniz. Zaten her türlü yapım, dondurulmuş köfte yapınca hayal, gibi köfte güveç çanak hemen hemen hiçbir zaman alır

.























2-3 patlıcan, çizgili ve 1 inç turda kesilmiş
2 domates, her köfte
1 büyük soğan için
1 veya 1/2 muz biber dilimlenmiş, sarımsak
5 karanfil, dilimlenmiş
1/4 bardak zeytinyağı
tuz

köfte için (Ben tarifi için bu partiden köfte yarısı kullanılan, diğer yarısı dondurucu doğru gitti)
1 £ kıyma
bir gıda işlemci veya rendelenmiş
1 yumurta
1/2 çay kaşığı kimyon
1/2 çay kaşığı toz karabiber
1/2 çay kaşığı kekik
1/2 tatlı kaşığı tuz /> 1 diş sarımsak büyük,
1 soğan, rendelenmiş ya da kıyılmış ince doğranmış
1/2 maydanoz, ince doğranmış
(orijinal tarifi, kimyon için kekik yaprakları, soğan ve sarımsak sormadım köfte kısmı için .)

-karıştırın köfte için tüm malzemeleri bir kapta ve yuvarlak yapmak, yarım inç kalınlığında köfte
-Peel ve bunları kesmek tur. Her patlıcan turda bir güveç.
Yerinde bir köfte içinde mermi yerleştirin. Köfte.
-altında
-Dağılım doğranmış soğan ve sarımsak, hala küçük görürsünüz patlıcan ve köfte kuleleri;. zevkinize />-Tuz -Kapak. Bir saat başka bir 10-15 dakika ortaya çıkarmak, ve fırında sonra

bulgur pilavı ve yoğurt ile patlıcan ve köfte güveç hizmet

..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages