BAHARATLIKIYIR KIYIRTUZLU KURABİYE - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

2 Nisan 2013 Salı

BAHARATLIKIYIR KIYIRTUZLU KURABİYE

BAHARATLI KIYIR KIYIR TUZLU KURABİYE


Hekese huzurlu,mutlu,ve en önemlisi sağlıklı bir hafta diliyorum ve  yemeye doyamadığım bu kurabiyenin tarifine geçmeden önce birkaç blogcu arkadaşa sesleniyorum.
"Arkadaşlar rahat olun,kasmayın bu kadar,aldığınız tariflerin linklerini vermekten niye bu kadar korkuyorsunuz anlamıyorum.Tariflerde kendi damak tadınıza göre ciddi değişiklikler yaptığınızda,okey... Bunu bende yapıyorum ve link vermiyorum ama  tarifi aldığınız bloğun adını vermemek için malzemeler ve ölçüler aynı ama tarifin adını değiştiriyorsunuz  ya buna deli oluyorum..(((((
 Bunun farkedilmeyeceğinimi zannediyorsunuz,yoksa vicdanınızımı rahatlatıyorsunuz ?
Neyseee,daha fazla uzatıp kimseyi sıkmak isteniyorum,bu ağızda dağılan,lezzetli kurabiyelerin tarifi sevgili arkadaşım Sevgiden Esintiler 'den aldım. Ben çörek otu sevmediğim için kullanmadım  ama bak şimdi,tarifte,değişiklik oldu.Linkini vermeseymiydim acaba..:))))))))))
Canım benim tarif için çok teşekkür ederim..:))))


Malzemeler :

  • 125 gr tereyağı (yumuşak)
  • 1 su bardağı sıvıyağ
  • Yarım çay bardağı sirke
  • 1.5 yemek kaşığı toz şeker
  • 1 tatlı kaşığı çörekotu ( ben kullanmadım )
  • 1 tatlı kaşığı kırmızıbiber(tepeleme)
  • 1 tatlı kaşığı mahlep
  • 1 tatlı kaşığı tuz(silme)
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 yumurta(beyazı içine sarısı dışına)
  • Aldığı kadar un
Hazırlanışı :
  1. Yumurta sarısı hariç tüm malzemeyi sırası ile karıştırma kabına alalım.
  2. Azar azar un ilavesiyle,kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğuralım.
  3. Hamurdan minik parçalar koparıp yuvarlayalım.
  4. Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirelim ve üzerine yumurta sarısı sürüp,susam serpelim.
  5. Önceden 180 derece ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirelim.
Afiyet olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages