Red Velvet Cupcakes Pasta Tarifleri - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

20 Kasım 2013 Çarşamba

Red Velvet Cupcakes Pasta Tarifleri

Bekleme bitti! Burada en sonunda ! Ben yumurta - ücretsiz kırmızı kadife sadece Sevgililer Günü için en uygun zaman cupcakes nasıl anladım . Ve onlar sadece gibi tadı benim normal kırmızı kadife cupcakes . Woohoo !

Yumurta - Ücretsiz Red Velvet Cupcakes
Yumurta - Ücretsiz Red Velvet Cupcakes Ben bir süredir bu tarifi üzerinde çalışıyoruz . Aslında bu geçen yıl göndermek için umuyordum , ama sadece doğru alamadım . Ben zaten denenmiş ve başarısız kaç kez saymak kaybettim , ama sadece iş olacak sonunda tutulur biliyordum . Ben bu yüzden bu paylaşmak için heyecanlıyım .

Ben oğlumun anasınıfı :-)

için bu yapılmış Egg-Free Red Velvet Cupcakes for Valentine's Day

Mutlu Sevgililer Günü Herkes ! 

Yumurta - ücretsiz Red Velvet Cupcakes < / b >
24 cupcakes hakkında yapar < / i>
Anti not : süt ve buğday maddeler içerir < / i >

cupcakes :
2 1/2 su bardağı çok amaçlı un
4 Tbs . kakao tozu
2 çay kaşığı . kabartma tozu
1/2 çay kaşığı . kabartma tozu
1/2 çay kaşığı . tuz
1 su bardağı tereyağı , erimiş
2 su bardağı süt , oda sıcaklığında
2 Tbs . sirke
1 3/4 su bardağı toz şeker
2 çay kaşığı . vanilya
2 Tbs . mısır şurubu veya bal
1 Tbs . no- tat kırmızı gıda boyası jel veya macun (yani Wilton buzlanma renk)

buzlanma :
8 oz . bar krem peynir
1/2 su bardağı tereyağı , oda sıcaklığında
1 çay kaşığı için yumuşadı. vanilya
3 su bardağı toz ( pudra ) şeker , sonra elenmiş

kalp süslemeleri ölçülen :
24 oz . paket Wilton fondan
Wilton buzlanma renkler haddelenmiş pembe, turuncu , mor , yeşil ve sarı
kalp çerez kesici veya fondan cut-out
kırmızı gıda boyası kalem veya kırmızı gıda boyası ve bir ince uçlu fırça
fondan haddeleme pin
pudra şekeri haddeleme

cupcakes yapmak için: 350 F dereceye
Firini . Hat iki çörek pişirme bardak tava . Un, kakao tozu , kabartma tozu , kabartma tozu ve tuzu :kuru malzemeleri birlikte eleyin . Ayrı bir kapta , süt ve sirke karıştırın . Bir dakika için kenara koyun tereyağı ekleyin , şeker , vanilya özü , mısır şurubu ( ya da bal ) ve kırmızı gıda boyası . Kuru malzemeleri ile ıslak malzemeyi dökün. Kombine kadar karıştırın . 2/3 tam çizgili çörek tepsisi içine meyilli dökün. İpucu : eşit ve düzgün meyilli dışarı kısmı için bir dondurma RAY kullanmak < / i > . Bake 15 ila 20 veya kadarcupcake merkezinde takılı bir kürdan temiz çıkıncaya . . Tamamen buzlanma ve dekorasyon

buzlanma yapmak için:
düşük bir hızdamikser ile karışana kadarkrem peynir , tereyağı ve vanilya yendi . Yavaş yavaşpudra şekeri , bir anda bir fincan ekleyin. Tümpudra şekeri eklendikten sonra , hafif ve kabarık kadar buzlanma kadar kırbaç daha yüksek bir hız artışı . Her kek üzerine borubuzlanma büyük bir yuvarlak boru ucu kullanın .

kalp süslemeleri yapmak için:
beş eşit parçaya ve renk olarak fondan bölün onları pembe , mor , yeşil, sarı ve turuncu . Pudra şekeri ile düz bir yüzeye toz ve kalın 1/4-inç için fondan rulo . Çerez kesici veya fondan cut-out kullanarak kalp şekilleri kesin. Kırmızı gıda boyası kalemi kullanarak sözler ( Mine , Aşk , Beni vb Hug olun ) yazmak

Lütfen dikkat : . Ben ücretli bir ciranta değilim ne demarkaların herhangi freebies kabul etmedi ya da ürünleri bu yazı bahsetti. Ben sadece onları seviyorum ve sizinle paylaşmak istedim :-) < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages