Not-So - Nutty Fruitcake Çerezler - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

26 Kasım 2013 Salı

Not-So - Nutty Fruitcake Çerezler


Not-So - Nutty Fruitcake Çerezler ( Vegan , Fındık - özgür ve Soya - ücretsiz)

ben çok hor tatil tedavi sonra bunları adlandırarak yaşam için bu tanımlama mahkum olabilir . Ve ben size bir sürü sırf kendi adaşı onları görevden biliyorum. Hatta ben bu lezzetli kurabiye için böyle korkunç bir isim seçmek için fındık olduğumu düşünebilirsiniz, ama ben öyle düşünmüyorum . Eğer meyveli kek gibi , o zaman bu Not-So - Nutty Fruitcake Çerezler kesinlikle size hatırlatacaktır . Eğer meyveli kek gibi değil ama , ben yine de rezil meyveli kek aksine, < / i > içki ile basted değiliz ve değil , çünkü bu tanımlama gibi düşünüyorum < / i > cloyingly şekerlenmiş meyve ile tatlı . Eğer , birkaç şaka ya da iki çatlayabilir , ama bir ısırık almak sonra , sadece ben sonuçta o kadar da çatlak olduğumu düşündüğünüz kadar gülmek .

Not-So - Nutty Fruitcake Çerezler ( Vegan , Fındık - özgür ve Soya - ücretsiz)dried fruits and seeds

Tam olarak kendimi meyveli kek büyük bir hayranı diyorlar ama olmaz ben denedim < / i> yıllar boyunca bu gibi . Annem kesinlikle çok seviyor < / i> biz her zaman evin etrafında olurdu bu yüzden şeyler . O tatil sırasında kendisi için meyveli kek satın alacak bildiğim tek insan. Her yıl , ben küçük bir dilim alıp deneyin , düşünme belki < / i> Bu Sonunda meyveli kek ve ben çok yanlış olduğumu fark her yıl seveceksinizyıldır. Olur


< / i> dried fruits mix

Yani bu yıl, ben karar verdim ben ' m ben seveceğim ... çerez şeklinde biliyorum meyveli kek tür oluşturmak için gidiyor ! Hemen , kurabiye sevmez kim mi ? Tam olarak Düşüncelerim . Çocuklarım çok gıda alerjileri var , ben bu tanımlama yumurta içermeyen, süt içermeyen , fındık - ücretsiz , fıstık - özgür ve soya - ücretsiz yaptı. Tüm bu maddeler bırakarak rağmen , hala nemli ve lezzetli konum ve onlar da lezzet ile tıka basa dolu olduğunu

. cookies before baking

Bu çerezleri güzel kırmızı kızılcık, portakal kayısı , altın üzüm ve koyu kuru üzüm ile çivili . Onları fındık serbest tutarken krizi bir parça eklemek için , bazı kavrulmuş ayçiçeği çekirdeği ve kavrulmuş kabak çekirdeği ekledi. Bir toplu iş yapmak ve sadece Ayrıca tarçın , zencefil , hindistan cevizi ve karanfil gibi aromatik baharatlar ile parfümlü konum Koca ve ben için çerezleri yarısına tohumu ekleyin yüzden benim çocuklar aslındatohum olmadan tercih ederim. Bunun yerine alkol ile kötek , ben hafifçe portakal suyuparlak lezzet ile fırçalanmış


. Not-so-nutty fruitcake cookies

umut 'tatil için bu o kadar da ceviz meyveli kek kurabiye denemek ve bana :-)

düşündüğünüzü bildirin ll Not-So-Nutty Fruitcake Cookies
Mutlu Tatil ! < / i>

Not-So - Nutty Fruitcake çerezler < / b >
yapar yaklaşık 3 düzine kurabiye
Anti Not : buğday maddeler < / i >

1/4 bardak portakal suyu
1/4 bardak altın kuru üzüm ( üzüm )
1/4 su bardağı kuru üzüm içeren
1 / 2 su bardağı kuru kayısı ,
doğranmış 1/2 fincan kurutulmuş kızılcık
1 1/2 su bardağı çok amaçlı un
1/4 fincan yulaf kepeği *
1 1/2 çay kaşığı kabartma soda
1 çay kaşığı tuz
2 çay kaşığı tarçın
1 çay kaşığı zencefil
1/4 çay kaşığı karanfil
1/4 çay kaşığı hindistan cevizi
1/2 bardak sebze kısalma (I kullanımı Spektrum Naturals organik kısalma )
3/4 su bardağı esmer şeker
1/4 bardak elma
1 çay kaşığı vanilya
1 / 2 çay kaşığı portakal kabuğu rendesi (bir orta boy portakal )
1/2 su bardağı kavrulmuş ayçiçeği tohumu (isteğe bağlı ) bazen " pepitas " (isteğe bağlı) olarak adlandırılan
1/2 su bardağı kavrulmuş kabak çekirdeği ,


Not kötek için > portakal suyu : Siz 1/4 fincan buğday tohumu veya yulaf ezmesi ile yulaf kepeği değiştirebilir. İsterseniz , ayrıca sadece 1 /4 su bardağı çok amaçlı un ile değiştirebilirsiniz .

Fırını 350 F derece fırında . Parşömen kağıt veya silikon pişirme mat doğrultusunda üç çerez levhalar .

Bir mikrodalga güvenli Küçük bir kapta , portakal suyu , altın kuru üzüm , kuru üzüm , kurutulmuş kızılcık ve kuru kayısı birleştirir. 1-2 dakika mikrodalga . Karıştırın ve soğumaya bırakın.

Birlikte unu , yulaf kepeği , kabartma tozu , tuz , tarçın , zencefil , hindistan cevizi ve karanfil elemek . Kenara koyun .

Büyük bir karıştırma kapta , kahverengi şeker , elma , vanilya özü ve portakal kabuğu rendesi kısalma birlikte yendi . Kombine kadarsoğutulmuş kuru meyve karışımı karıştırın. Yavaş yavaşkuru malzemeleri ekleyin . Ayçiçeği tohumu ve kabak çekirdeği de katlayın . Bir çerez kepçe kullanarak, ayrı 2 inç hakkındahazırlanan çerez levha üzerine kurabiye hamuru yaklaşık 2 yemek kaşığı bırakın. Yavaşça her çerez bastırın .

12 ila 15 dakika , ya da kenarlarında kızarana kadar pişirin. Hafifçe portakal suyu ile fırçalayın. Çerez levha çıkarmadan önce tamamen soğumasını bekleyin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages