Krem Peynir Tavuk Chili Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

13 Kasım 2013 Çarşamba

Krem Peynir Tavuk Chili Tarifi



Ben bu tarifi gördüm ve dayanamadım . Ben yavaş ocak seviyorum ve bu harika oldu ! Çok kolay ve çok lezzetli ! Bir tutam hızlı bir düzeltme yemek gerekiyorsa, bunu :) buldum! Ben pirinç üzerinde mayın koymak ve hub
onun üzerinde makarna :) sevdim !
< / Div >
Malzemeler
1 ,
1 siyah fasulye süzülmüş can mısır, drenajsız
1 Rotel , drenajsız
edebilirsiniz 1/ 2 küçük soğan , doğranmış
1 ahır soyunma karışımı paket
1 yemek kaşığı kimyon
2 çay kaşığı biber toz
1 8 - ons paket krem peynir
2 tavuk göğsü veya 5 tavuk ihaleler , dondurulmuş

Yol
1 . Pota altındaki yer tavuk , daha sonra tüm dökün mısır ( drenajsız ) , rotel , siyah fasulye , ve üst
üzerine doğranmış soğan can . 2 . Baharat ve ahır karışımı ile üst . Birlikte karıştırın . Üstüne yerleştirin krem peynir . Kapakla kapatın ve 6-8 saat düşük pişirin
. 3 . Biber içine krem peynir karıştırın. Tavuk parçalamak için 2 çatal kullanın . Birlikte karıştırın ve 30 dakika daha pişirin sağlar. Sen ekşi krema , kişniş ve cips , veya pirinç üzerinde tek başına hizmet edebilir ; ! Ne istersen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages