Kolayca Taco Melts Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

14 Kasım 2013 Perşembe

Kolayca Taco Melts Tarifi




Kolayca Taco Melts Tarifi
Ben Sevgililer att bir resim yapmaya karar verdi "Fotoğraf Cuma" için benhub için yapılan . Eğlenceli yüzden ve o SEVDİM . Tarifi kan found burada . Ben yakın gelecekte de kek için reçete ilanıyla olacaktır .

içine pişmiş cheesecake ile kırmızı kadife cupcake olan / >
bazı artık et vardı ve bu tarifi gördüm . Ben bunu yapmak zorunda olduğunu biliyordu . Bu lezzetli ve normal taco gece biraz daha farklıydı. Süper kolay hızlı bir hafta içi yemek için < / Div >
!
< / Div >
Malzemeler
1 £ kıyma , pişmiş
1 1/ 2 su bardağı salsa , fordelt
1 ( 16.3 gram ) olabilir buzdolabında bisküvi ( Grands gibi )
1/2 su bardağı rendelenmiş Meksika peynir karışımı

Yol
1 10 - inç tavada , pişmiş sığır eti vesalsa 1/2 bardak karıştırın. Ara sıra karıştırarak , orta-yüksek ateşte pişirin , kadar sıcak < / Div >
. 2 6 - inç yuvarlak içine basın varje bisküvi . Kaşık 1/3 su bardağı et karışımı ve varje turun merkezi üzerine 1 çorba kaşığı peynir. Dolgu üzerine yarısında hamur katlayın , iki mühür basın . Yağlanmış çerez kağıda < / Div >
. 3 14 dakika 375 derecede pişirin ( ya da altın kahverengi ve hamur pişene kadar ) . Kalan salsa ve ekşi krema ile servis yapın . < / Div >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages