Çikolatalı Kek Wasted - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

23 Kasım 2013 Cumartesi

Çikolatalı Kek Wasted


Çikolatalı Kek Wasted

kardeşimifade kullanarak başladığımdan beri " istiyorum çikolata boşa almak "film gelen Grown Ups < / i > , onun doğum günü için pasta makethis için beenwanting ettik . Bir chocoholic kendim olmak, chocolatey iyilik kat kat ile bu pasta doldurmak için yollar ile geliyor hiçbir sorun yoktu . Sadece bu pasta bakarak , ben bunu kesinlikle adını hak kabul düşünüyorum

 chocolate wasted cake cross section
Foto Kredi : Ryan Rivera < / i>

Bu çikolata güzellik oluşturmak için , ben lezzetli çikolata cake.Then iki kat pişmiş , ben someKahlua her cakelayer drizzled . Godiva bitter çikolata ya da beyaz çikolata gibi chocolateliqueur kullanmak Iwanted , ama yandan vardı tüm bir badem aromalı likör olan acoffee aromalı liqueurand Disaronno , olan , Kahlua oldu . Ya bir kardeşim de kahve sevdiği çikolata butsince ile iyi çalıştı olurdu , ben theKahlua ile togo karar verdi. Sonra , ben zengin çikolata buttercream ile pasta dolu ve buzlu

. Chocolate Wasted Cake - sides

Sonra , tamamen Ghirardelli yarı ile pasta yanlarına kapalı - tatlı çikolata . Bunu için hile çikolata bir avuç alıp yavaşça themontopasta basmaktır. Bir döner pasta standkek yerleştirilir ve düşebilir herhangi bir çikolata yakalamak için altında bir büyük sığ kase vardı .

chocolate candies

Sonraki , çikolata şekerler anassortment ile pasta Itopped . Bu pasta için , ben Hershey Kisses , Hershey bar , Kit Kat bar , Twix bar ve Whoppers kullanılır . Orada bu kadar çok şeker seçenek ile , ben kez bu pasta onlarca yapmak ve pasta her zaman üst şekerler bir differentbatch olabilir eminim .

chocolate details

Son , biraz erimiş çikolata her yerinde thecake drizzled . Ben üstüneeritilmiş çikolata geçermiş ve daha sonra pasta kenarlarında daha döktü. Jackson Pollock.Ipasta tarafı aşağı damlayan erimiş çikolata bol emin yaptı düşünüyorum . Ben daha da çökmüş ve ağız sulandırıcı görünmesini sağlar düşünüyorum .

Chocolate Wasted Cake - top

Ben bu kek boşa kek kendi çikolata oluşturmak için ilham umuyoruz. Ne bu pasta hakkında aşk over-the - topwith chocolateand it'sabsolutely henüz hatta bir acemi fırıncı için , yapmak oldukça kolaydır . Bu kek tür istiyorum sadece içine dalış ve yutmaya var . Kendi çikolatalı kek tarifi kullanabilirsiniz ve tüm çikolata şeker gönlünüzce ile üst olabilir . Paylaşım için Gıda Geek Ve köşeyi dönünce Cadılar Bayramı , ben bu pasta :-)

de Jef için teşekkür etmek istiyorum yapmak için chocolatecandyaround bol olacak eminim geçenlerde bana bazı yiyecek fotoğraf ipuçları . Onları denedim ve benim resimleri çıktı nasıl gerçekten çok mutluyum . Tekrar teşekkürler arkadaşım

! Chocolate Wasted Cake


Çikolata Wasted Kek < / b >
buğday ve süt maddeler içerir < / i >
* allerjen - dost ya da vegan alternatifler notlar bakın < / i > < : 8-12 porsiyon < / i >
Anti Not yapar br / >
kek : < / i > ( benim orijinal çikolatalı kek tarifi veya vegan " tuhaf kek " sürümü için , benim kontrol edin bir İyi çikolatalı Kek yazılan ) < / i >
3 su bardağı çok amaçlı un < / i >
2 1/ 2 su bardağı şeker
1 su bardağı toz kakao
2 çay kaşığı . kabartma tozu
1 çay kaşığı . tuz
2 su bardağı süt *
1 su bardağı tereyağı , erimiş *
4 çay kaşığı . bal *
2 çay kaşığı . vanilya
1/2 su bardağı yarı - tatlı çikolata *

buzlanma :
4 su bardağı pudra şekeri ,
1 fincan kakao tozu
1 / elenmiş 2 su bardağı tereyağı , oda sıcaklığında
1/3-1/2 bardak tam yağlı süt ( süt 1/ 3 su bardağı ile başlar ve istenilen kıvama daha süt ekleyin )
1 çay kaşığı . için yumuşatılmış vanilya

pasta katmanları (yani çikolata , kahve veya badem ) yoğun sis için

erimiş çikolata , üzerinde yoğun sis için likörü :
2 su bardağı yarı - tatlı çikolata *
1/2-3/4 su bardağı krema veya 1/ 4 su bardağı sıvı yağ
pastataraf için yarı tatlı , acı tatlı veya koyu çikolata

çeşitli < / i >
( Not : bunun yerine süt , su ile değiştirin ya da soğutmalı olabilir demlenmiş kahvepasta üst *

pasta yapmak için için çikolata şekerleme . yerine tereyağı , size bitkisel yağ kullanabilirsiniz. yerine bal , sen mısır şurubu ya da agave nektarı kullanabilirsiniz . yerine yarı tatlı çikolata , sen Yaşam marka çikolata keyfini çıkarın kullanabilirsiniz .şekerler için alerjen içermeyen alternatifler için , Eğer Hayat çikolata , bar veya kurabiye )

Firini 325 < / grev > 350 F derece keyfini çıkarın deneyebilirsiniz . Gres ve three8 - inç ya da 9 inç pasta için toz iki un ile tava . Tavaya yapışmasınıkek önlemek için , bir parşömen kağıt daire ile alt satır . Kenara koyun .

Birlikte un, şeker , kakao tozu , kabartma tozu ve tuzu eleyin . Ayrı bir karıştırma kabına, süt, tereyağı , bal ve vanilya birleştirir. Yavaş yavaşsüt / tereyağı karışımı içine kuru malzemeleri ekleyin . Kombine kadar karıştırın . Yarı tatlı çikolata içinde katlayın . Hazırlanan kek tava içine meyilli dökün. Fırında 30 ila 45 dakika kadar veya merkez takılı bir kürdan temiz çıkıncaya . Fırından çıkarın ve bir soğutma raf kek tava ve yerden kaldırmak için 10 dakika bekleyin. . Tamamen önce dekorasyon

buzlanma yapmak için: < / i >

Not : yerine tereyağı , herhangi bir izin margarin , Spektrum organik kullanabilirsiniz sebze kısalma , ya da hindistan cevizi yağı . Bunun yerine süt , pilav süt ya da soya sütü kullanabilirsiniz .
/>

pasta birleştirmek için: < / i > bir tabak veya pasta daire

Placethe firstcake katmanı . Likör ile hafifçe gezdirilir . Buzlanma düz bir tabaka sürün. Buzlanma üstüne ikinci kek katmanı yerleştirin. Likör ile hafifçe gezdirilir . Buzlanma ile pasta yanlarına ve üst kapağı . Yarı tatlı çikolata ile pasta yanlarına Kapak ve çeşitli çikolata şekerleme ile üst kapağı . Tüm pasta üst üzerinde vekektarafı aşağı damla izin gezdiriperimiş çikolata

Lütfen dikkat : . Ben ücretli bir ciranta değilim ne de herhangi bir ücretsiz numune kabul etmedi marka veya bu yazı belirtilen ürünleri . Ben sadece onları seviyorum ve sizinle paylaşmak istedim :-) < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages