Basit kurabiye Çerezlerin Tarifi Burada - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

17 Kasım 2013 Pazar

Basit kurabiye Çerezlerin Tarifi Burada

Bu tanımlama bana patates cipsi gibi. Sadece bir yiyemezsin. Ama bunları paylaşmak için bir noktaya olun yoksa ben irade  sonuna kadar hepsini yeme . Yok Ne bu basit kuru pasta hakkında aşk bu kadar tereyağı konum ve böyle güzel bir ihale kırıntı olması. Ben onları seviyorum bir diğer nedeni o kadar çok yapmak için kesinlikle kolay konum olduğunu. Ben her zaman yandan bu maddeler her zaman var bu yana, bu tanımlama hızla benim bekleme favori haline gelmiştir 
Basit kurabiye Çerezler
Basit marmelatlı kurabiye Çerezler yaklaşık 2 düzine kurabiye yapar Anti not : buğday ve süt maddeler

2 su bardağı çok amaçlı un içeren
1/2 çay kaşığı . tuz
1/2 su bardağı artı 2 Tbs . oda sıcaklığına yumuşatılmış şeker
1 su bardağı tereyağı ,
turbinado şeker (yani Ham
Şeker ) , isteğe bağlı < / i >

Ön Isıtma ile 350 derece F. Hattı çerez levha için fırın parşömen kağıt veya silikon pişirme mat . orta karıştırma kapta
, un ve tuzu birlikte eleyin . Kenara koyun . Pürüzsüz kadar ayrı bir karıştırma kabı ve bir elektrikli karıştırıcı , krema ve şeker kullanma. Kombine kadarun karışımı ekleyin ve karıştırın. Ya günlükleri içine hamur dönebilirsiniz , bir saat için onları soğuk , daha sonra dilim ve fırında veya kullanmak küçük çerez kepçe , yavaşça 20 dakika pişirin sonra onları düzleştirmek için her çerez bastırın veya hafifçe kahverengi olana kadar . Tamamen soğutun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages