Kavurma Makarna Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

16 Haziran 2013 Pazar

Kavurma Makarna Tarifi

Kavurma Makarna Tarifi ile Sizlere Güzel bir sunum hazırladım.
Bizim ailemizin kadınlarının makarnada kullandıkları pişirme biçimidir bu...Kavrularak yapılan pirinç, makarna, şehriye ve bulgur  pilavlarının hazmının daha zor olduğu söylense de, makarnayı kavurmaktan vazgeçemiyorum. Ama kavurarak makarna pişirene az rastladığımdan, tarifini vermek istedim sizlere...
Bugün yarım paket arpa şehriye ve bir paket fiyonk makarnayı, zeytinyağını az kızdırdıktan sonra kahverengi olana dek, kısık ateşte kavurdum. Üzerini örtünceye dek sıcak su ve tuz ekledim. Kaynadıktan sonra en küçük ocağın kısık ateşinde suyunu çekinceye dek on dakika  pişirdim. Kokusu mis gibi, lezzeti çok değişik makarna olduğunu düşünüyorum. Sade veye soslu makarnaya alternatif bir tarif, makarna severler için. En kısa zamanda deneyeceğinizi umuyorum. Afiyetle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages