Quick Fix mikrodalgada Çikolatalı Kurabiye - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

1 Aralık 2013 Pazar

Quick Fix mikrodalgada Çikolatalı Kurabiye

Quick Fix mikrodalgada Çikolatalı Kurabiye ( aka PMS bir Kupası Cure )

Tamam , diyelim ki bu bayan yüz . Bu ayın bu sefer geldiğinde , mutlu bir kamp değil ... ve herkes bunu biliyor . Sen huysuz , yorgun , duygusal , bazen kararsız akıl ve sadece düpedüz psikotik konum . Herkes ve her şey sizi rahatsız ve hiçbir şey doğru dünya gibi görünüyor . Ve kapalı üst için , bu çılgın istek var . < / I > Sürekli bir tatlı , tuzlu , aşırı duygusal ve gevrek arıyoruz. Kabul et, " yiyecek hiçbir şey . Waaaaaaaaah yok ! " , Bir bebek gibi sızlanan , (Bu arada gıda ile dolu olan ) bu buzdolabı önünde durdu ettik Ve o zaman umutsuzluk içinde ağlamaya ( ve bu doğru çünkü bunu inkar cesaret yok! ) .

Quick Fix mikrodalgada Çikolatalı Kurabiye ( aka PMS bir Kupası Cure )

Aaaaaaaaaaaaah .. . < / i> sadece sevmiyor musun? Bu çılgın şey ( Eğer hepimiz melekler biliyorum çünkü ) PMS bir deli o - şeytan içine bile tatlı kadın açabilirsiniz denir nasıl . Olsa tüm çocuklar için çok kötü hissediyorum . Henüz adamlar anladım değil, küçük bir sır bana sadece ipucu size izin . Sen PMS olan bir kadın ile bir argüman kazanmak asla . Sadeceköpek evi sonuna kadar yapacağız. Dolayısıyla, sadece onu mutlu yapmak ne olursa olsun ve kimse zarar alır . Devam edin . Sadece , " Evet, doğru bal demektir. Ben haklıydı. Siz zaman konum doğru düşünce neden bilmiyorum . " Salladım ve < / i> bir veya iki hafta verin ve yine onu normal biraz kendini geri olacak .



İtiraf etmeliyim ... Ben PMS olduğunda birlikte olmak için en keyifli kişi değilim . Sen Koca sorabilirsiniz . Ve çılgın istek tekme zaman ... adam < / i > ... daha iyi dikkat ! Tekrar buzdolabı kapı ,dondurucu kapı ,dolapları ,kiler ve daha sonra buzdolabı kapı açma olacak . PMS ile ilgilikomik bir şey bu istek olduğunda,tatlı , tuzlu , aşırı duygusal ve bir tabak içinde gevrek tüm istediğiniz ... ve istediğiniz dün < / i > ! Peki ben ne yaptım?


 
" . PMS bir fincan tedavi "

Ben şaka yolludediğimiz kendimi yaptı Temelde tek hizmet , mikrodalgada çikolatalı kurabiye var . Bunu tam olarak bu enfes küçük tedavi olmak nasıl ortaya çıktığını , çünkü PMS deli buluşların anasıdır olduğunu söyleyebiliriz sanırım. Ben took benim hızlı bir düzeltme mikrodalgada kek , birkaç malzemeyi değiştirmiş olup, bunun için daha güzel güzellikler ekledi. Bir dakika kadar gelen mikrodalga attı ve işte < / i > < / i >


!

bunu yapmak için sadece birkaç dakika sürer ve sen var ne istek için ayarlayabilirsiniz . Sen kuru meyve veya yerine çikolata cips şeker ekleyebilirsiniz . Sonra ne istersen tuzlu / gevrek gıda kullanın. Özellikle ezilmiş patates cipsi ya da simit eklemek istiyorum . Çılgınkombinasyonu , (iyi , en azından benim için ) o tadıdaha iyi < / i >


.

Ben bu şeyleri hemen beni ve benim istek giderir yemin ederim . Ben vanilyalı dondurma büyük bir kepçe ile üst eğer ... adam ... oh ... adam ... Ben cennet :-) Mmmmmmmm < / i >

Bu denemek lazım !


Quick Fix mikrodalgada Çikolatalı Kurabiye ( aka PMS bir Kupası Cure )
Quick Fix mikrodalgada Çikolatalı Kurabiye ( aka PMS bir Kupası Cure )


Quick Fix mikrodalgada Çikolatalı Kurabiye ( aka PMS bir Kupası'nda Cure ) < / b >
yapar bir porsiyon < / i >
< i> Alerji Not : süt ve buğday maddeler içerir < / i >

2 Tbs . tereyağı
2 Tbs . süt
1/2 çay kaşığı . vanilya
3-4 Tbs kahverengi şeker
4 Tbs . çok amaçlı un
2 Tbs . koyu çikolata
tuz tutam

patates cipsi ,
ezilmiş
vanilyalı dondurma ( isteğe bağlı )

bir kahve fincanı ya da kupa koyun tereyağı ve süt . 30 saniye mikrodalgatereyağını eritin ve süt ısıtmak için . Tuz un, çikolata ve tutam karıştırın daha sonra kahverengi şeker ve vanilya ilave edin . YÜKSEK üzerinde yaklaşık 1 dakika için mikrodalga . Servis yapmadan önce 5 dakika soğumasını bekleyin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages