Lychee börek - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

4 Aralık 2013 Çarşamba

Lychee börek



Her şimdi ve sonra , ben , bir tatlı deneyin ve düşüneceğim " Mmmmm gerçekten iyi oldu ! " ve daha sonra bunu unutur ve hareket . Ama bazen , bir şey deneyeceğim ve şimdiye kadar benim fondest gıda anıları biri olarak beslemek gerekir . Hatta yıllar sonra , ben hala Paris'te yedik bu enfes küçük tatlı ne kadar sevdiğini hatırlıyorum.





Koca ve Paris sokaklarında yürürken , biz bu mütevazi küçük Vietnam restoran geldi . Koca'nın Vietnam yılından bu yana oldukça bunu kontrol etmek heyecanlıydı . Me,diğer taraftan, heyecan daha az idi. Ben beni yanlış alamadım Yani, aşk < / i > Vietnamca gıda . Ben pho ve Bahar rulo seviyorum ve ben eğer ben banh xeo her gün yiyebilirim . Ama düşünüyordum , " Paris'te Biz mümkün olduğu kadar Fransız gıda olarak zevk olmalıdır < / i > . . "



>
do < / i > unutmayın ben tatlı buydu . Ben menü bakarak ve kelime " lychee " ve " beignet " andI hemen ilginç geliyor Ooooooh " diye düşündüm . Istiyorum ben her ne yedik sonra < / i > . '' Ben emretti deneyin gördüm en kısa sürede ben de akşam yemeği için , garson . Onlar bu tempura benzeri meyilli kaplı ve tost susam ile thensprinkled edildi . liçi beignets bu basit yemeğin çıkardı Ben gibi gidiyordu ilk başta , emin değildi ama .

ne kadar basit ama çok şaşırtıcı şaşırdı >

Ben bu basit tarifi ile geldi bu yüzden Paris gelenler liçi beignets benim harika yiyecek bellek yeniden istedim ben yapılan bir yumurta - özgür ve süt içermez. eminim meyilli Çocuklarım onları yakalayın, böylece ancak yumurta veya süt alerjisi değilseniz , belki tempura meyilli veya israf meyilli için düzenli tarifi deneyebilirsiniz . Eğer nefis bu liçi börek :-) tarafından şaşıracaksınız

Lychee börek < / b >
16 börek hakkında yapar < / i >
< i > Alerji Not : buğday maddeler < / i >
içerir
< / i >
3/4 su bardağı un
1/2 çay kaşığı kabartma tozu
. . 1/8 çay kaşığı tuz
1 su bardağı hindistan cevizi sütü

20 - ons şurubu lychees olabilir , drene

1/4 fincan tarama için un

< / i >
yağ derin için kızartma
375 F derece bir tava veya fritöz

Isı yağ toz için
toz ( pudra ) şeker ( İpucu : .yağ yeterince sıcak olup olmadığını test etmek için başka bir yolu yağ içine meyilli küçük bir miktar bırakarak gereğidir . meyilli hızla yüzeye köpüren ve artış başlarsa , o zaman yağ yeterince sıcak . meyilli yavaşça kabarcıklar ve hemen çıkmıyorsa , yağ sıcak değil yeterli )

birlikte un , kabartma tozu ve tuzu eleyin Hindistan cevizi sütü karıştırın , . . . kombine kadar karıştırın un1/4 fincan küçük bir karıştırma kapta , araştırmaklychees meyilli içine batırın sonra dikkatlice kızgın yağ içine bırakın. aynı anda birkaç yavru Sadece derin . kızarana kadar pişirin . kağıt havlu üzerine boşaltın . pudra şekeri ile daha sonra toz serin ve hizmet bekleyin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages