Crazy Delicious Rice Krispie Treats - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

4 Aralık 2013 Çarşamba

Crazy Delicious Rice Krispie Treats




Benim erkek ev bu hafta hasta . Yoksul bebekler . Onlar ateş ilekanepede kıvrılmış ve yemek istediğiniz tüm jöle olduğu oldum . Onlar mutlu küçük canlarından konum değil zaman çok kötü hissediyorum . Ve dahası , okulda yarın tüm eğlence faaliyetleri üzerine atlamak olacak . Benim küçük bir hatta tüm arkadaşları için kartlarını yaptı. Söylemek üzücü , ama :-(
onları almayacaklar

Daha önce Bu hafta, Rice Krispie yarın okula getirmek için çocuklar için leziz yemekler yapmaya planlıyordu , ancak hasta geldiğimden beri , ben onları yapmak gerekir düşünmüyordu . ama son anda , ben küçük bir yapmak düşündüm onlar iyileşmek ise onları neşelendirmek için toplu
.

I bu kalp şeklinde davranır yapmak için ilham kaynağı oldu gördükten sonra Zoe Bakes 'versiyonu son week . onun Rice Krispie yorumlanması Treats var Momofuku Milk Bar kompost çerez Ben tatlı ve tuzlu Rice Krispie yapma düşündüm önce davranır ama Zoe'nin fikri takılmaları çok mutluyum asla Onlar tastesoooincredibly iyi
. . !


yaptığım ilk kez bu , oğlumun doğum günü için fog renkli eklendi Onlar sevdim çok ben Sevgililer Günü için tekrar bunları yapmak isteseydim Bu . . bana çok benim hatırlattı çılgın lezzetli yumurta - ücretsiz çerezleri . " . deli lezzetli pirinç krispie davranır " , aynı zamanda Momofuku Milk Bar çerezleri ilham edildi Böylece tema doğrultusunda , ben bu benim aramaya karar verdi

Crazy Delicious Rice Krispie Treats

Ben ayarlanabilir bazı onları benim 3 yaşında için süt - ücretsiz yapmak için maddeler . Ben ise herhangi bir süt içermeyen olanlar yoktu çünkü çikolata bu sefer eklemek vermedi . Bunun yerine, bir parça eklenen , kurutulmuş kızılcık eklendi pirinç krispie için ekşilik gibi tatlılık davranır
.
Crazy Delicious Rice Krispie Treats
Crazy Delicious Rice Krispie Treats

Bu pirinç krispie davranır Sevgililer Günü için sadece mükemmel değildir , öylesine delice lezzetli :-)
sırf ben herhangi bir fırsat ya da bunları yapmak için büyük olduğunu düşünüyorum .
Crazy Delicious Rice Krispie Treats

Sevgililer Günü Herkes
!

Crazy Delicious Rice Krispie Besin < / b >
Zoe Bakes ' Tarif uyarlanmıştır < / i>
18 kalp şeklinde davranır hakkında yapar < / i >
Anti Not : buğday maddeler içerir < / i >

3 Tbs . süt içermeyen margarin veya tereyağı aromalı kısalma , artı kalplerine döküm için ekstra
10 oz . paket marshmallow ( 40 düzenli marshmallow ya da 4 bardak Mini marshmallow yaklaşık )
1 çay kaşığı . vanilya
tuz tutam
1/ 2 su bardağı ezilmiş patates cipsi
1 / 2 su bardağı ezilmiş Oreos
1/2 bardak doğranmış simit
1/2 fincan kurutulmuş kızılcık veya süt içermeyen çikolata
6 bardak Rice Krispies tahıl

büyük bir mikrodalga güvenli bir kapta , ekleme süt - ücretsiz margarin ve marshmallow . 1 dakika boyunca YÜKSEK ısı . Vanilya ve tuzu ekleyin. Pürüzsüz kadar karıştırın . Patates cipsi , Oreos , simit , kurutulmuş kızılcık ve Rice Krispies tahıl hafifçe kat .

Hat parşömen kağıdı ile iki çerez levhalar . Gres süt içermeyen margarin veya katı yağ ile bir kalp şeklinde çerez kesici ve ellerinizi . Hazırlanan çerez levha üzerine çerez kesici yerleştirin . Yavaşça krispie çerez kesici içine davranır bazı pirinç basın . Pirinç krispie tedavi aşağı basarken dikkatli çerez kesici yukarı kaldırın . Tüm pirinç krispie karışımı kalplerine şekillenmiştir kadar bu işlemi tekrarlayın . Tedavi çanta veya hava geçirmez kaba aktarmak daha sonra ayarlamak için onlara izin verin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages