Börek Şeftali Tartlets Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

1 Aralık 2013 Pazar

Börek Şeftali Tartlets Tarifi


Börek Şeftali Tartlets Yaz neredeyse bitti ama yine de bazı lezzetli şeftali tadını çıkarmak için zaman var . Kokusu ofa olgun şeftali bu kadar incrediblyintoxicating şey sadece var . Onun gorgeousaroma , çok tatlı ve güzel kokulu , sadece istiyorum kendi sulu et halinde diş lavaboya size yapar . Ben bu bulanık meyve güzel bir görüntü görünce bu kadar baş döndürücü olsun . Ben üretmek adamlar ben şeftali seçmek dışarı olduğumda biraz garip olduğumu düşünüyorum eminim . Smellingthem ilove . Kendimi tutamıyorum. Gerçekten bir denemelisiniz . Bir dahaki sefere ,bakkal veya çiftçinin pazar you'reat durdurmak ve şeftali kokusu . Sadece derin bir nefes alın ve tüm tatlı bir koku nefes . Aaaaaaaaaaaah ... Şimdi bu da ben dediğimiz aromaterapi
. < / A >
Börek Şeftali Tartlets
Börek Şeftali Tartlets
Börek Şeftali Tartlets
Ben bu yaz şeftali zevk mutlu olmuştur , ama o kadar çok tatlı şeklinde ettik . Gerçekten son zamanlarda bir pişirme ruh hali içinde olmamıştır . O gün boyunca çok sıcak ve nemli oldu , sadece bile mutfakta olmak benim enerji zaps . Ve bu benim için de geceleri pişirme , ama çok bunu yapmak için çok sıcak latelyit'sbeen için değil . Bunun yerine, şeftali yeme oldum gibi muhtemelen boyunca onları , ya da bazı Yunan yoğurt ve bal ile zevk için en iyi yol olan , olduğunu.
Börek Şeftali Tartlets

Gerçekten taze şeftali ile yanlış gidemez ama hava biraz soğuduktan beri, 've bir şeftali pasta veya şeftali ve kuru üzüm ile bir baharatlı pasta canbake them.Maybe ile pişirme düşünüyordum . Ya da belki de şurubu bunları kaçak avlanmak ve bir classicPeach Melba olun . Ama buzdolabında bulunan bir şey bu hafta sonu başka bir yöne beni işaret
. Börek Şeftali Tartlets

Ben önce birkaç yıl Idid elma tartlets ' d Ben dondurucuda ben buldum, ben de , belki gibi bir şey yapabilirsiniz düşündüm puf böreği bir paket olduğunu unutmuş . Ben elma piefor Şükran yerine servedthem ve herkes kesinlikle onları sevdi . Belki şeftali ve puf böreği bir çok kombinasyon kazanan olacak . Bu yüzden , kareler halindepuf böreği kesme ortasındaşeftali koydu , şeker ile serpilir ve fırında attı . Zaten tatlı bir aromaya thatfilledmy mutfaktan lezzetli olacağını olduklarını anladı. Mmmmmm ... çok iyi < / em >

.

ben , itiraf etmeliyim Idevoured üç onlar fırın çıktı ve Iprobably daha yemiş gibi Theseas kısa sürede kendimi durdu olmasaydı . Ben tatlı ve tatlı sarı şeftali ile pul pul ve tereyağlı puf böreği kombinasyonu seviyorum . Eğer artık bildiğiniz gibi , tatlılar isn'tvery keskin , göz açıp kapayana kadar bu üç inhale bile koca , . Ben daha iyi uzakta bazıları vermek veya başka biz hepsini bitirmek olacak karar verdi. Bu yüzden kutuları bir çift paketlenmiş ve iş yerinde annem şaşırttı ve de bir fırtına yoğun pişirme oldu sevgili dostum Maggie , bazı verdi .


ben yakında thesedelicious şeftali tartlets toplu makea umuyoruz . O kadar inanılmaz iyisin ama çok az çaba tomake götüren . Ve unutmayın ... :-)

Börek PeachTartlets < / strong >
18 tartlets yapar < / em >
Anti not :
3 Tbs çekirdeksiz buğday maddeler < / em >

£ 1 sarı şeftali ( yaklaşık 4 ) , içerir . koyu kahverengi şeker
1 Tbs . limon suyu
1/2tsp . toz zencefil
1tsp . tuz tarçın
tutam

1 paket ( 2 sayfa) dondurulmuş puf böreği
1/4 su bardağı tereyağı veya izin süt içermeyen margarin , eritilmiş

turbinado şeker ( aka şekerHam )
bal veya yoğun sis ( isteğe bağlı )

Onceden 400 derece fırında F. Hattı parşömen kağıt veya silikon ile iki kabartma yaprak pişirme paspaslar için akçaağaç şurubu .

şeftali hazırlamak için : 1/2 inç kalınlığa
Dilim şeftali . Kahverengi şeker , limon suyu , toz zencefil , tarçın ve tuz ile kaplayın

tartlets yapmak için : .
Neredeyse oda sıcaklığında ( yaklaşık 20 dakika ) de puf böreği yaprak çözülme edelim . 9 eşit kareler halinde her puf böreği yaprak kesin. Her bir karenin merkezinde Katmanslicedpeaches . Eritilmiş tereyağı veya margarin ile Fırça kenarları daha sonra turbinado şeker serpin .

25 ila 30 dakika veya kızarana kadar pişirin. İsterseniz bal veya akçaağaç şurubu ile daha sonra gezdirilir soğumasını bekleyin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages