Kuş Yuvası Çerezler ve Tarifleri - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

15 Kasım 2013 Cuma

Kuş Yuvası Çerezler ve Tarifleri

Ben küçük bir kız iken , ben bir kitap fuarında benim ilk yemek kitabı aldım . Ben okuldan eve geldiğimde ne kadar heyecanlı hatırlıyorum. Ben tarifleri denemek ve gururla ben pişirir benim anne ilan için sabırsızlanıyordu.

Kuş Yuvası ÇerezlerKomik bir şeyyemek kitabıtarifleri en herhangi bir gerçek pişirme veya pişirme gerektirmeyen oldu . Sonuçta, bir çocuk yemek kitabı oldu . Yine de , hala bir tarifi denemek için heyecanlıydı . Ben sayfaları karıştırırken gibi, ben bu sevimli küçük kuş yuvası çerezleri bir resim gördüm ve tamamen onlar tarafından aşık oldu . Kim birkaç yıl sonra tekrar bu tanımlama yapmak için ilham kaynağı olacağını biliyordu .
Kuş Yuvası Çerezler
Ingredients

Ben uzun zaman önce benim yemek kitabı kaybettim söylemek üzgünüm , ama hala bu hızlı ve kolay bir kuş yuvası tanımlama yapmak için nasıl hatırlıyorum . Chow mein erişte , karamela cepler hoş ve Mini yumurta şeklinde şekerler : Sadece üç maddeler gerekir . Orijinal tarifi aslında yarı tatlı çikolata çağrısında ama karamela morselsyuvaları daha gerçekçi bir görünüm verdi düşündüm .

Onlara yapılan ilk kez, yumurta şeklinde jöle fasulye kullanılan ve çok şirin ve renkli görünümlü çıktı

. egg-shaped jelly beans

birds nest candies on silpat

onlara yapılan ikinci kez , ben Cadbury Mini Yumurta kullanmaya karar verdi ve şaşırtıcı . Yumurta kadar gerçekçi görünüyordu ve karamela yuvaları ile sütlü çikolata yumurta kombinasyonujöle fasulye çok daha iyi tadı .

Bird's Nest Cookies

Bu tanımlama yapmak için çok eğlenceli ve arkadaşlarınızla ve ailenizle paylaşmak için böyle bir zevk oldu . Bu aynı zamanda çocuklarla yapmak için harika bir aktivite olacaktır .

Kuş Yuvası Cookies 

Anti not 2 1/2 düzine kurabiye yapar : süt ve buğday içeren maddeler < / i >

12 oz . paket chow mein erişte
12 oz . paket karamela cepler
90 yumurta şekilli şekerler

Hattı parşömen kağıt veya silikon pişirme mat bir fırın tepsisine . Bir mikrodalga güvenli bir kaptakaramela morsels dökün ve mikrodalga koyun . 30 saniye ısı sonra karıştırmaya çıkarın. Tekrar 30 saniye mikrodalga ve ısı geri dön . Eriyene kadar karıştırın . Chow mein erişte ekleyin ve kombine kadar karıştırın. Fırın tepsisine üzerine çerezleri kısmı için 1/4 ölçü kabı kullanın . Karışım karıştırma kabında katılaşmaya başlarsa, eritmek için 15 ila 30 saniye için yeniden ısıtma olabilir . Her çerez ortasına üç yumurta şeklinde şekerleme yerleştirin . Sadece karamela morsels farklı bir marka kullanarak bu kuş yuvası tanımlama başka bir parti yapılmış ve görünüyor : . />
GÜNCELLEME ( 3/30/10 )

Lütfen dikkat : Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul etmedi . Ben sadece onları seviyorum ve sizinle paylaşmak istedim :-) < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages