Cranberry Sevimli Yemek Partisi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

19 Kasım 2013 Salı

Cranberry Sevimli Yemek Partisi


Yumurta - Ücretsiz Cranberry parmak izleri
Oğlum dün yaptığı okulda bir Şükran Günü kutlama vardı . Hacılar ve Yerli Amerikalılar gibi giyinmiş ve tüm anaokulu öğrencileri de dahil olmak üzere , şarkı her türlü seslendirdi " Bu Arsa Sizin Arsa . " Bu kesinlikle çok güzel oldu . Hemen performanslarını sonra, patlamış mısır , havuç , elmalı turta , kabak pasta ve meyve suyu şölen .
Yumurta - Ücretsiz Cranberry parmak izleri
egg-free cranberry trumbprints

Ben tüm zor işleri için onlar için bir şeyler pişirmek için sevimli bir fikir olacağını düşündüm Bu olay için pratik . Ben klasik reçel parmak izleri yapmaya karar verdi ama küçük bir farkla . Her zamanki gibi , ben bir yumurta - ücretsiz kurabiye hamuru yapılır ancak bunun yerine kıyılmış fındık onları haddeleme , ben buğday tohumu kullanılır . Buğday tohumu tatlı bir ceviz tadı vardır ve çok sağlıklı ve besleyici var . Babam biraz krizi vermek için dondurma üzerine serpin için kullanılan hatırlıyorum. Ben kahvaltı için yulaf ezmesi veya yoğurt üzerine yağmurlama gibi .

wheat germ

Şükran tema ile kravat için , ben reçel bazı kurutulmuş kızılcık karıştırmak karar verdi . Ben lezzet hem de kurutulmuş kızılcıkkoyu kırmızı renk tamamlayıcı düşündüm çünkü çekirdeksiz çilek reçeli kullanılır . Muhtemelen kurutulmuş kızılcık ile iyi gider diğer tatlar çekirdeksiz kırmızı ahududu reçeli , kayısı reçel ve portakal marmelat vardır .

cranberry filling

çerezleri çok lezzetli görünüyordu! Bu kırmızı kızılcık parlak ile doldurulur ve sağlıklı buğday tohumu ile kaplandı. Onları paketlemek için hazırdı ama biraz iddialı var . Ben de bazı zengin ve tereyağı yapılan kuru pasta . Ne diyebilirim ki ? Çocuklar yatağa kapalı olduğunda , ben dinlenmek ve benim mutfak ve fırında çekilmek . Eh, bu onlar gün ( annelerimiz , bunu ne kadar biliyor ) sırasında beni yorgun değil eğer . Ben küçük bir tedavi torbalarda birlikte kurabiye paketlenmiş ve üzerine parlak saten yay bağladılar. Ben bir fotoğraf almış ama unuttum :-(

egg-free cranberry thumbprints

Ben bu çerezleritedavi kutuları için güzel bir ek olacağını düşünüyorum Ben tatillerinde arkadaşlarınıza ve ailenize göndermek . hatırlatıyor bu ... benim liste yapmaya başlamak lazım ... ve iki kez kontrol . yaramaz kim ? güzel ? Hmmmmm ....

Yumurta -Alerjik Cranberry parmak izleri < / b >
1/2 yaklaşık 2 düzine kurabiye yapar < / i >
Anti Not : buğday ve süt maddeler

1 su bardağı tereyağı ,
3/4 su bardağı esmer şeker
3/4 su bardağı şeker
8 oz . bar krem peynir
2 çay kaşığı . vanilya
3 su bardağı çok amaçlı un
1/2 fincan buğday tohumu
1 çay kaşığı . kabartma tozu
1/2 çay kaşığı . tuz
buğday 1/2 fincan mikrop , ( kaplama için )

3/4 su bardağı çekirdeksiz çilek 1 su bardağı kuru kızılcık

fırını 350 F derece fırında . Hattı iki çerez yaprak korur ile parşömen kağıt veya silikon pişirme paspaslar .

büyük bir karıştırma kapta, krematereyağı , esmer şeker , şeker , krem peynir ve . vanilya özüunu , buğday tohumu , kabartma tozu ve tuzu birlikte eleyintereyağı ve şeker onları ekle ; kombine kadar karıştırın küçük bir kase bazı buğday tohumu koyun bir kullanma çerez kepçe , kısmını . . . dough ( 1 1/2 çorba kaşığı kadar) , topları içine oluşturmak ve sonra da buğday tohumu bunları rulo yaklaşık 2 inç ayrı çerez kağıda yerleştirin ( bir arkasında kullanmakortasında küçük bir girinti olun . . 1/2 çay kaşığı ölçü kaşığı ) ve 10 dakika pişirin .

bu arada ,kurutulmuş kızılcık ve çilek reçeli karıştırın .fırın ( dışarı düzleştirir eğer girinti yeniden gerekebilir gelen çerezleri çıkarın . kızılcık / merkezine doldurma reçel 1/2 çay kaşığı kadar) ve damla ilave 10 dakika fırında pişirin dön Soğuk tamamen hizmet öncesi

Lütfen dikkat : . . ben bir endorser ödenen ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul yoktu . Ben sadece onları seviyorum ve sizinle paylaşmak istedim :-) < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages