Coconut Milk çörekler ( Vegan ) - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

28 Kasım 2013 Perşembe

Coconut Milk çörekler ( Vegan )


Coconut Milk çörekler ( Vegan )

Ben üniversitede iken , ben sınıfa out kafa önce sabah bir fincan kahve ve bir çörek kapmak için kullanılır . Profesör beni görmek olmaz bu yüzden konferans salonu arkasında bir yerde otururdu ve sonra benim çörek bir parça koptu ve sessizce yemek istiyorum . Henüz bitmiş değil, ben okurken bir sonraki sınıfa giderken kalan yemek veya aperatif için kaydetmek için denemek istiyorum . Bir üniversite öğrencisi konum ve oturup yemek için zaman yok zaman , sadece zaman yapabilirsiniz zaman sıkmak olacak . Ben zaman vardı zaman sadece bütün gün benim sırt çantası tutmak ve onları yiyebilirim çünkü çörekler benim on-the -go aperatif oldu Ve bu yüzden .

Coconut Milk çörekler ( Vegan )Coconut milk scones disc

hayatımın her zamankinden daha heyecanlı gibi Günümüzde , hissediyor . Çocuklar yatağa kapalı kadar andan itibaren ben sabah kalkıp , ben sürekli hareket halinde değilim . Her şeyi yapmak içingünde yeterince saat orada değil gibi ayak işlerini ya da ev işlerinde yapıyorum olsun , öyle görünüyor . Ben Süper anne ya da bir şey olmaya çalışıyorum değilim . Sadece hayatımı yetişmek için çalışıyorum .

Cut into wedges

hayatının bu çılgın hızı rağmen , gerçekten , yavaşlatmak dinlenmek ve her şeyi takdir bilinçli bir çaba yapmaya çalışıyorum . Bu kolay yapılır daha söyledi ama en azından deniyorum. Hangi benim en sevdiğim çörekler beni geri getiriyor . Geri üniversitede , temelde sadece benim çörek aşağı scarfed ve benim kahve ile aşağı yıkadı. Şimdi , ben sadece oturup kahve benim fincan ve benim çörek ile dinlenmek için zaman bulmak emin olmak için gidiyorum . Benim eski ev ödevini yapıyor ve benim küçük bir şekerleme alıyor zaman çocuklar kadar veya öğleden sonra olmadan önce Belki sabah , ben zaman bulacaksınız emin yapacağız .

brush tops with coconut milk and sugar

Ne çörekler hakkında aşk bir çörek yemek gibisin ama kızarmış ekmek gevrek üst kısmı daha var olmasıdır . Onlar kuru meyve ile dolu konum ama sadece < / i > yeterli onlar çok tatlı değil bu yüzden . Ben genellikle sadece düz onları yemek ama bazen yarım onları keserim ve biraz tereyağı ya da reçel içine yayıldı. Onlar kahvaltı ya da öğleden sonra snack için mükemmel bir konum ve kahve veya çay ile büyük gidin. Onlar için gerçekten hızlı ve basit bir konum ve ben bu yüzden hafta boyunca onları yemek istiyorsanız buzdolabında saklayabilirsiniz .

Coconut Milk Scones (Vegan)

Bu hindistan cevizi sütü çörekler Ben bulunan bir krem çörek tarifi hafif bir uyum vardır Pişirme Joy yemek kitabı . Hindistan cevizi sütü zengin ve kremsi dokusu olduğu için , ben krema için uygun bir yerine buna rağmen . Bu çörekler görünümlü ve sadece normal krem çörekler gibi tatma çıktı zaman çok heyecanlandım . Ve en iyi yanı, süt - özgürsünüz olduğunu !

Coconut Milk çörekler < / b >
8-12 çörekler yapar < / i >
Anti Not : buğday içerir < / i >

2 su bardağı çok amaçlı un
1/3 su bardağı şeker
1 Tbs . kabartma tozu
1/2 çay kaşığı . tuz
1 çay kaşığı . portakal kabuğu rendesi ( isteğe bağlı ) *
1 1/ 4 su bardağı konserve hindistan cevizi sütü ( soğuk )
1 su bardağı kuru meyve ( kızılcık , kayısı, kiraz , üzüm , vb )

hindistan cevizi 425 derece F. Hattı parşömen kağıt veya silikon pişirme ile fırın tepsisine süt
şeker

* Ayrıca vanilya veya limon kabuğu rendesi kullanabilirsiniz .

Firini mat .

bir karıştırma kapta , un, şeker , kabartma tozu ve tuzu birleştirir. Hindistan cevizi sütü dökün . Kombine var sadece kadar yavaşça bir tahta kaşık ya da bir lastik spatula ile karıştırın. Kurutulmuş meyvelerde katlayın . Kalınlığı 3/4 inç bir disk içine bir unlu yüzeye ve şekil üzerine hamur aktarın. 8 veya 12 takozlar halinde kesilmiş keskin bir bıçak veya pizza kesici , kullanma. 2 inç ayrı hazırlanmış fırın tepsisine üzerine yerleştirin. Hindistan cevizi sütü ile üstleri fırçalayın ve şeker ile cömertçe serpin . 15-20 dakika veya kızarana kadar pişirin. Hemen servis ya da tamamen soğutmalı sonra hava geçirmez bir kapta saklayın . Butost veyamikrodalga fırında yeniden ısıtma olabilir .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages