Tart Yeşil Erikler ( Yeşil Erik Tavası ) ile Dana Yahni - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

20 Ağustos 2013 Salı

Tart Yeşil Erikler ( Yeşil Erik Tavası ) ile Dana Yahni

Eğer ayı boyunca Türkiye'den birinin etrafında olması oldu varsa o zaman muhtemelen Türkiye insanlar deli ne kadar öğrenebilir miyim kendi ekşi hakkında yeşil erik. Bunun ön sipariş gecede gönderiler,, ya da tuz ile çok lezzetli nasıl - Biz bu konuda konuşmak (. Bu tart, gevrek erik saltare batırılmış aperatifler veya bazen Ortadoğu'da rakı / arak / araq ile meze olarak zevk) Bazı belirlenen olanlar Turkeyspecificallyin Mayıs geziler planlamak için deneyin. Bu arada, biliyorum hemen hemen tüm Amerikalılar bu yeşil güzellikleri sevmiyorum ve, daha da kötüsü, yaygara hakkında ne olduğunu anlamıyorum ve ben biri ile yaşıyorum ama hiçbir şikayetleri kendime tüm yeşil erik olan var.

Arizona'da bir Ortadoğu pazarı sık bu Mayıs mythoughtfulin-yasalar altında erik rastladım ve bana onları sevk benim obsesyon, hatırlayarak. Çok tabii ki, heyecanlı, ama Arizonan ısı veya gezisinden olsun, onlar tuz layık olacak kadar gevrek değildi. Onlarla yemek karar verdi. Türkiye'nin Batı bölgelerinde, yeşil erik onlar yumuşatmak veya sararma sadece komposto yapmak için kullanılır. Ancak, Doğu illerinde sık sık kendi ekşilik için et güveç kullanılır. Erikler sığır eti için inanılmaz bir lezzet verir taze sarımsak ile pişirilmiş. Bu lezzetli güveç tarifi Urfalı olan ve Amerikan Burada yeşil erik takdir yaptı.

4-6 kişi
£ 2 güveç sığır
1 1/2 hizmet vermektedir veya 2 £ tart yeşil erik, numaralı seribaşı
1 yemek kaşığı biber salçası ( gibi Bu ) taze ya da sadece kullanmak salça
1 yemek kaşığı salça
7-9 karanfil sarımsak, soyulmuş
1/4 su bardağı zeytinyağı
5 orta boy domates, rendelenmiş ya da mutfak robotu VEYA 1 can doğranmış domates
tuz, karabiber ve kırmızı pul biber

-In, biber salçası, elinizle domates salçası, tuz, karabiber ve pul biber. Sığır eti iyi macunlar ve baharat ile kaplı olduğundan emin olun.
-ekleyin.
-Yeri geniş ve derin fırın safecasserole veya bir dökme demir çanak karışımı.
-ekleyin.
-Cook.
-servis (ihtiyacınız Her iki) ilahi suyu kadar emmek için.

Ortadoğu pazarları veya çevrimiçi Türk bakkallarda yeşil erik bulabilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages