Rahibin Beef Stew ( Papaz Yahnisi ) - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

20 Ağustos 2013 Salı

Rahibin Beef Stew ( Papaz Yahnisi )


Rahibin Beef Stew ( Papaz Yahnisi )



























bir süre yeni bir reçete göndermeyen bu yana, ben bir ağır ile sessizliği kırmak istedim lezzetli ve nefis ağır bir: rahibin dana yahni veya yahni. O et ve soğan yemekleri için Farsça kökenli olduğu için değil "yahni" - - Bu etli yahni tarifi Ege Türkiye'nin bir parçası, ve adı, rahip bakılırsa geliyor çanak aslında Yunan olmalıdır. Onun Yunan kökleri ile ilgili bir diğer ipucu tarçın kullanılmasıdır. , Türk mutfağında vazgeçilmez bir baharat olmasına rağmen, tarçın değil lezzetli yemekler ve kesinlikle değil yemeklerde, tatlılarda çoğunlukla kullanılır. Ama burada biz gitmek, bu güveç tarçın ve yenibahar sorar, ve sonunda bu baharatlarla saatlerce kızarmış sığır eti sadece fantastik. Bir et yiyen iseniz, bu tarifi yazmak isteyeceksiniz.


iştah bağlı olarak, 4-6 hizmet
2 £ güveç sığır
soyulmuş £ 1 inci soğan, (Eğer dondurulmuş olanları kullanabilirsiniz, ama gerçekten aynı tadı yok düşünüyorum)
3 çorba kaşığı tereyağı
sarımsak ,8-10 karanfil 1 baş, bu iyi
panik yok 3 yemek kaşığı kırmızı şarap sirkesi veya 2 yemek kaşığı balsamik sirke
1 doğranmış domates olabilir veya 3 domates, rendelenmiş
1 tatlı kaşığı şeker
1 çay kaşığı tarçın
1/2 tspallspice, toprak
1 tatlı kaşığı şeker
1 çay kaşığı veya daha fazla tuz
1 tatlı kaşığı karabiber
1/4 c un
2 c sıcak su
garnitür için ince kıyılmış maydanoz,

.-Melt düz bir yüzeye (büyük bir tabak ya da tepsi), üst sprinkleflour, ve her parça kaplı olduğu
emin olun on-Yeri güveç sığır eti hepsi usanmış ve dışında gevrek kadar bir güveç tencerede tereyağı, güveç sığır eti ekleyin ve orta ateşte sote üzerinde: ~ 6-7 dakika
inci soğan ve sarımsak-ekleyin ve başka bir 6-7 için karıştırın. dakika. Sığır Bu noktadan un da pota altındaki sopa, ama bu iyi olabilir. Karıştırma tutun;. Size domates ve su ilave kez gidersiniz
(Ben her zaman bir gıda işlemci veya bir el blender ve nabız 2-3 saniyede doğranmış domates koymak domates doğranmış veya rendelenmiş-Ekle için yumuşak doku), baharatlar, tuz ve kaynar su
.-kez kabarcıklar, en az 2 saat boyunca düşük, kapak ans kaynamaya ısı aşağıya doğru çevirin ve lezzetli kokusu olacak çünkü bir bira dışına gitmek olsun çılgın sürücü
. pirinç ve / veya huysuz ekmek ile servis yapın
.
papaz yahni si tabanlı yapmaya başladı Ben bir blog yoktu zaman gün bir Türk yemek kitabı arkasından okumak ve benim tarifi kaynakları hakkında dikkatli değildi bir tarifi. ve şimdi yazar veya kitabın adını hatırlayamıyorum. Ben hatırlıyorum, ben kesinlikle alıntı olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages