Middle Eastern Lamb Stew (Orta Doğu Usulü Kuzu Güveç) - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

20 Ağustos 2013 Salı

Middle Eastern Lamb Stew (Orta Doğu Usulü Kuzu Güveç)

Middle Eastern Lamb Stew (Orta Doğu Usulü Kuzu Güveç)
Tek en iyi sonuç garantili kuzu güveç tarifi Ben pişirme 2-3 saat arasında alıyor var. Bu yüzden acil istek için bir reçete değil. Bunu yapmak çok kolay olsa da, yemekten önce 3 veya 4 saat başlamak gerekir. Benim değerli akıllı ile birlikte gelen tarif kitabı istişare yüzden düdüklü tencere Ben 3 saat beklemek çok aç özlem kuzu güveç ve oldu. Neredeyse iki yıl önce düdüklü tencere ve tarif kitabı var, ve ben hemen hemen her gün ocak kullanılan, ancak ben bir kez bile için tarif kitabı kontrol etmedi.

Bu raflarda birinde tozunu var. Kitapta bir kuzu güveç tarifi aslında olmasına rağmen o bu ince genel tarifi kitaplarından biri olduğu için, benim beklentilerimi sadece gerçekten çok düşük, ama aynı zamanda tarifi çok genel kategorize edildi - en azından Ortadoğu'dan biri için - "Orta Doğu" olarak: bir sırdı gelen tarifi geldi o bölgenin hangi bölümünün. Her neyse, kafa karıştırıcı coğrafi tanımı ve benim düşük beklentiler rağmen eklemeler ve değişiklikler bir çift ile reçete sadece mükemmel olduğu ortaya çıktı.

1 inç küpler halinde kesilmiş 1 £ kemiksiz kuzu,
2 orta boy soğan, choppes
çizgili uzunlamasına soyulmuş ve sarımsak
2 diş doğranmış 2 orta boy Çin patlıcan, kıyılmış
doğranmış 2 orta boy domates, (ya da 1 can-14.5 gram-ince doğranmış domates)
3/4 su bardağı sebze suyu
1/4 tatlı kaşığı karanfil
1/2 çay kaşığı toz tarçın
1/2 çay kaşığı toz kişniş
1/2 çay kaşığı ezilmiş acı biber
tuz ve biber

2-3 bardak sade yoğurt
2 yemek kaşığı taze nane yaprakları, çok ince doğranmış

-Isı her tarafta büyük bir pot ve kahverengi et yağ.
-ekle soğan, sarımsak ve patlıcan. Soğan yumuşayana kadar pişirin.
-ekleyin. Tat.
-varsa. 15 dakika pişirin. Brülör çıkarın ve bir düdüklü tencere yoksa />-, bir taşım kaynatın basınç.
-Bir kapta yoğurt ve nane yaprakları.
-servis yapın.
-Alın ekmek Bu güveç suyu boşa değil çünkü, tost!


Dürüst olmak gerekirse, ilk başta ben naneli yoğurt sos alamadım. Yoğurt her zaman iyi ve ağır yemekler ile yenileniyor, ama neden taze nane? Ben bir ısırık aldı sonra ancak, her şey açıktı. Cinnamoned ve cloved kuzu ile karışmış güçlü ve ferahlatıcı nane aroması sadece ödüllendirici. Ve bu büyük bir değişim için taze nane nedenleri bu biraz, ben için bu tarifi göndermek için karar Hafta Sonu Herb Blog tarafından kurulmuştur Kalyn ve Anna tarafından bu hafta sonu barındırılan morsels esintiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages