Kalbim Mercimekte Kaldi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

6 Temmuz 2013 Cumartesi

Kalbim Mercimekte Kaldi

Haslanmis mercimekleri Gulenay'in tarifi gibi mercimek koftesi yapmak icin kullanmayi dusunuyordum. Iftara 25 dakika kala mutfaga girince tavada kizartmayi gozum almadi. (eve de bi 5 dakika once girmistim zaten) . Firini patates cipsi icin acmisken firinda pisireyim dedim. Turkiye'den getiridigim kalp seklindeki kek kalibini kullaninca da bu ismi uygun gordum . Romantik olmus degil mi?



Malzemeler
Yarim su bardagi haslanmis yesil mercimek (hafif robottan gecirilmis)
Yarim bardak un
1 sogan (robotta inceeecik olmus)
1 yumurta
1 kucuk havuc (istege gore az olur, cok olur hatta hic olmaz; renk katsin diye kullandim )

Arzu edilirse maydanoz, baharatlar ve uzerine peynir rendesi


Yapilis
Malzemeleri karistirip hamurumsu kivami olusturun. Kek kalibini guzelce yagladigim icine ayrica yag eklemedim ama malum yemegin yaglisi makbul bizde:) Kati sivi yag eklemesi yapabilirsiniz... Neyse uzerine biraz peynir serptim. Hemen ativerdim firinaaa… Corbayi ictikten sonra mideye indirmeden aceleyle resmini cekiverdik, uzerinden dumani cikiyor farkettiniz mi bilmem. Sunum filan aramayin-sorry Reyhan- actik kardesim naapalim :=) Bu kalpli kek kalibi olayi hosuma gidiyor. Nilgun’un deyimiyle “Size olan sevgimi yemege yansittim” …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages