Kiymali Patlican Kebab Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

6 Temmuz 2013 Cumartesi

Kiymali Patlican Kebab Tarifi

Ne zamandir arsivde bekleyen bir tarifti. Ganne'nin Munevver Teyze'nin tarifiyle yaptigi zeytinyagli patlican yemegini gorunce "e artik kokmasin yayinlayayim" dedim :)


Et ve patlican cok yakisir birbirine, cok severim her turlu yemegini, ozellikle de patlican kebabini... Ablacigim da cok guzel yapar. Patlican sevmedigini iddia eden esim bile ablama ilk yemege gittimizde, ikinci porsiyon istemisti :)
Zahmetli bir yemek bana gore,once patlicanlari kizart, etleri pisir... Bir blogta patlicanlar kizarmadan yapilan kolay bir tarif vardi. Onu deneyecektim aslinda ama nedense patlicanlari kizarmak gozumde buyumedi bu sefer, kizarttim. Ertesi gune yogurtlu yenmek uzere ayirdim bir kismini.
Kendimce kolay bir yontemle yaptigim kiymali patlican kebabi karsinizda, miktar belirtmiyorum...

Kizarmis patlicanlari tencerenin dibine dosedim.
Cig kiymayi kucuk kucuk kofte bazlar gibi sekillendirdim
Soganlari ince ince dograyip patlicanlarin uzerine dizdim.
Evde hazirda domates sosu vardi, uzerine dokup, pisirdim elim. Arzuya, evdeki malzemelere gore sulandirilmis salca, domates rendesi kullanilabilir elbet.
Ocaktan almaya yakin maydanoz ekleyip afiyetle yedik :)

Kizartma yagli diye ekstra yag cok az kattim ama yine de vicdanim rahatlasin diye yanina servis ettigim bulgur pilavini cok cok az yag ile hazirladim.

Denerseniz afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages