En Kolay Dondurma Tarifleri - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

14 Temmuz 2013 Pazar

En Kolay Dondurma Tarifleri






En kolay dondurma!
Yaz geldi evde çoluk çocuk dondurma ister.
Cok isinize yarayacak bu tarifler, eminim.
Ev yapimi, super kolay, malzemesi az, ekonomik dahasi saglikli , guvenle yeyip yedirebileceginiz dondurmalar.  Kullandigim tanimlamalarin, sifatlarin hepsini hakediyorlar, bana hak vereceksiniz!
Bu tarifler yazin isinize cok yarayacak...
1- Nutellali Dondurma
Bu lezzeti, hemen denemeliyim dedim. Kim demez ki!
Kremanin (heavy cream kullandim) icine nutella katip mikserle guzelce karistirin, dondurma kaliplarini koyarak dondurun, hepsi bu!
Fotograflayamadim ama paylasmak icin beklemek istemedim.Kucuk Hanim, "anne, bana cikolatali dondurma yapar misiiiin?" diye sorduguna gore basariya ulasmisiz!






Muz dondurmasi
2- Ikinci dondurma tarifimiz muzlu dondurma , daha dogrusu muz dondurmasi.  Saka gibi , ihtiyacimiz olan sadece muz!
Olmus muzlari soyup dilimleyin ve birkac saaat buzlukta tutun.Cikarinca mutfak robotuna koyup, ara sira kapağını açıp kaşıkla iteleleyin tamamen parcalansin diye.
Benim gibi "robot kirlenmesin!" derseniz, buzluga koymadan catalla ezin, cikinca da ayni sekilde. Bu sekilde de idare ediyor!
Uzerine karamel sos ve toffe  parcaciklari serpip servis yaptim.






Dondurmalari buyuk bir kasede hazirlayip, dondurma kasigi ile servis edebilirsiniz.
Bizim dondurma kasigi mefta oldugu icin yapamadim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages