Keşkül Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

20 Haziran 2013 Perşembe

Keşkül Tarifi

Mükemmel Lezzet Keşkül Tarifi.

Dün çocuklara sütlü tatlı yapmak istedim. Pirinç unualmıştım. Ne yapacağıma da karar verememiştim. Aklıma uzun zamandır yapmadığım keşkül yapmakgeldi. Sitede tarifi vardı ama ben bu tarifi de eklemekistedim. Çocuklar çok sevdi. İyiki yapmışım.
                                    KEŞKÜL 

Malzemeler:
  • 4 su bardağı süt,
  • 1,5 su bardağı toz şeker,
  • 1 su bardağı pirinç unu,
  • 1 paket vanilya,
  • Yarım su bardağı badem,
  • Yarım su bardağı hindistan cevizi.
Yapılışı: Öncelikle bademleri haşyayıp kabuklarını soyun. Bademlerden  4-5 adet ayırın ve kalanını robottan geçirin. Pirinç unu, robbottan  geçirilmiş badem ve sütü  hafif  koyulaşıncaya kadar karıştırarak  kısık ateşte pişirin. Koyulaşmaya  başlayınca şekerini ve hindistan cevizini ilave edin.  Muhallebi kıvamına gelince altını kapatıp vanilyayı ekleyin ve ocaktan alın.Kaselere boşaltın.  Üzerini bademle  süsleyip soğuyunca servis yapın.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages