Tavuklu Dürüm Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Tavuklu Dürüm Tarifi


Yorucu bir günün ardindan en hizli en pratik ne hazirlayabilirim diye düsünürken ortaya cikan nefis bir lezzet tavuklu dürüm...

Tavuk Dürüm;

Tam bir ölcü veremeyecegim ama siz kisi miktarina göre malzemelerinizi cogaltip yada azaltabilirsiniz.

Tavuk gögsünü buzluktan cikarip 5-10 dakika kadar beklettikten sonra bicak yardimi ile ince ince yaprak seklinde dönerlik gibi dogradim.Wokta hizli ateste biraz siviyag eklemesi ile bol kekik ve biber katarak iyice kavurdum.Diger tarafta yogurda salatik rendesi ve cok az miktarda sarimsak dereotu eklemesiyle koyuca bir cacik hazirladim.Domates ve piyazlik dogradigim tuzla ovup acisi cikarttigim soganlari,ince ince kiyilmis maydanoz ve marullari hazirladim.Dürüm ekmegini(lavas) önce woktaki etler piserken üzerine batirarak isittim icine sirasiyla önce tavugu onun üzerine cacigi,marullari,soganlari,maydanozlari,domatesleri ve üzerine minik aci biber tursularini ekledim ve dürüm yaptim.
(siralamayi ve icine koyucaginiz malzemeleri kendi zevkinize göre ayarlayin).Afiyet olsun....

Tatlı Kek Pasta Tarifleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages