Şekerpare ve Baklava Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Şekerpare ve Baklava Tarifi


Blogspota geçtim geçeli çok rahatladım. Sorunsuzum. En güzeli eklediğim yazılarım ve fotolarım kaybolmuyor. Ve gördüm ki bir çok arkadaşım önce veya sonra geçmişler blogspota onları buralarda buldukça yıllardır görmediğim akrabalarımı görüyor gibi oluyorum. Ama üzüldüğüm bir nokta var ki geride bıraktığım arkadaşlarım. Bir çoğuna geçmeleri için elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyorum.



Bir kaç gündür blogcuyu ziyeret etmek kalan arkadaşların sayfalarını dolaşmak ve msj bırakmak için uğraşıyorum ama ne mümkün. Ya sayfayı açamıyorum. Hadi inatla uğraştım ve sayfayı açtım diyelim bu seferde güzelce yazdığım yorumlarımı gönderemiyorum.


Lama'nın yaptığı davetin ardında bir davette ben yapayım. Haydi arkadaşlar gelin buraya. Şablon değişikliği sizleri korkutmasın. Blogcuda çalışabilen burada neler yapmaz ki hem kime sorsanız size yardımcı olur.



Bakın size tatlı ikram ediyorum...:) sizleri ikramlarımla kandırıp buraya çekmeye çalışıyorum. Alın bakın tadlarına hepsi nefis... Buyrun buyrun daha ne yemekler ne ikramlar var neler


Öncelikle şekerparemle başlayalım tarif portakalağacından görüntünün aslı ile alakası yoktur ama tadı süperdi...





Veeeeeeeeeeeeee baklava ben ayçaa kadar muhteşem olamasa da baklava yaptım üstelik hazır baklavalık yufkadan.

Annemle 2 hafta kadar önce Kayseri'nin altını üstüne getirdik ve Beğendiğin hemen yanındaki yufkacıda bulduk baklavalık yufkaları. Ben dayanamadım ve hemen yaptım. İşin özü şu 3 katta bir erittiğiniz yağı yufkaya döküyorsunuz. ortaya cevizi yerleştirdikten sonra son 8-9 katta her kata yağ sürüyorsunuz. Sonuçta ortaya harika bir lezzet çıkıyor. Denemeniz tavsiye edilir.

Tarif için buraya tıklayınız...

Hepiniz buraya bekliyorum...Sevgilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

En kolay pratik tatlı tarifleri ile sende hızlı tatlılar yap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages