Üzümlü Cevizli Kek Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Üzümlü Cevizli Kek Tarifi


Bu keki gelecek tarif diye koydum kenara ama, sıra gelene kadar kokacaktı nerdeyse ben bişey olmadan size tarifini vereyim diye düşündüm... :):)

Tarifi vereyim ki sanırım bir müddet bloğumla ilgilenemeyeceğim...

 

Pazar günü başladı nefes alamama, pazartesi günü evden çıktığımda yürüyerek 3 dk süren okuluma tam 15 dk da gidebildim. Okula gittiğimde zaten nefes alamıyordum... Apar topar hastaneye götürdüler. Yapılan sonuçlarda astımımın çok kötü seviyeye ulaştığı anlaşıldı. Üstüne üstlük 7.9 çıkan kan sayımım sonucunda doktor ayakta nasıl durabildiğime şaştı. Çünkü 7.8 çıkarsa sonuç kan takviyesi yapılması gerekiyormuş. Anlayacağınız şu ana gerek ciğerlerimin isyanı gerekse kanın yeterli oksijen taşıyamaması sonucunda ben yerle yeksan durumdayım. Bir odadan diğerine gidişim bile 10 dk sürüyor. Yolda mola veriyorum :). Az öncede eve doktor geldi ve oksijen tüpü bağlandı. Verdiğim arada yazıyorum bunları. Bunları demogoji olsun diye anlatmadım. Ortalıklarda görünmezsem ve hani merak eden olursa diye.

Hepinize bol bol sevgiler arkadaşlar


Tarif;

MALZEMELER:

3 Yumurta

1 Su Bardağı Toz Şeker

1 Su Bardağı Süt

¾ Su Bardağı Sıvı Yağ

Portakal Kabuğu Rendesi(isterseniz)

2 Çay Kaşığı Tarçın

ceviz ve Üzüm (miktarı siz belirleyin)

Vanilya, Kabartma Tozu

Aldığı Kadar Un

YAPILIŞI:

Önce şekerve yumurtayı çırpıyoruz, sonra yağ,süt, tarçını karıştırıp un ,kabartma tozu, portakal kabuğu rendesi, vaniyayı ekleyip kek kıvamına getiriyoruz En son üzüm ve cevizi ekleyip yağlanmış kalıba harcımızı döküyoruz. 150 derece ve 30 dk yeterli olacaktır.




En kolay pratik kek tarifi ile sende hızlı kek yap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages