Pudingli Kurabiye Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Pudingli Kurabiye Tarifi


Bu kurabiyeyi üç kez yaptım.Hepsinde de fotoğraf çektim fakat tarifi yayınlamak bugüne kısmet oldu.Her seferinde muzlu puding kullandım.Çilekli ,hindistan cevizli ... gibi değişik pudinglerle de yapabilirsiniz.Pişerken ev mis gibi muz koktu.Pratik ,muz tadında kıyır kıyır kurabiyelerin tarifine gelince:

MALZEMELER:

1/2 çay bardağı sıvı becel margarin
1 çay bardağı sıvı yağ (ben zeytinyağ kullandım)
1 paket toz puding (muzlu)
1 adet yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
aldığı kadar un

YAPILIŞI:

Derin bir kaba yumurtayı kırın.Yağları katın.Daha sonra toz pudingi ekleyin.Kabartma tozu ve vanilyayı katıp unu azar azar eleyerek ilave edin.Bu karışım ele yapışmayacak kıvama gelince hamurdan ceviz kadar parçalar koparıp yuvarlayıp yağlı fırın tepsisine dizin. 180 derecede önceden ısıtılmış fırına koyun.Altı hafif pembeleşince çıkarın fırından.Benim ölçülerimle 25 adet kurabiye çıktı.
Afiyetolsun.
Hepinize mutlu hafta sonları dilerim.
Kaynak: Ardanın Mutfağı


Özel Yemek Tarifleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages