Kayayağı Otu Salata Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

9 Mayıs 2013 Perşembe

Kayayağı Otu Salata Tarifi

Canım Herkese merhaba.

Kazayağı otunu ilk kez geçen hafta annemden duydum gittiği bir yerde yemiş çok beğenmişti ,bu hafta bende alıp salatasını yaptım.Bu otun kavurmasını ,böreğini de yapıyorlarmış henüz onları denemedim.

Salatasını çok beğendim et yemeklerinin yanına yakışan,davetlerde meze olarak yapılabilen güzel tarif kazandım.
Yarım kg.aldığım otun denemek için ilk önce yarısını yaptım.Yani tarifi 250 gr.ota göre vereceğim.

Denemediyseniz sizde pazarlarda satılan bu otu alıp deneyebilirsiniz.

MALZEMELER:

250 gr. kazayağı otu
2 diş sarımsak
tuz
zeytinyağı
limon suyu

YAPILIŞI:

Kaz ayağı otunu ayıklayıp yarım saat sirkeli suda bekletin.Daha sonra yıkayıp tuzlu suda haşlayın ve süzün.
İnce ince doğradığınız sarımsakları katın.Tuz ,yağ ve limon suyunu damak zevkinize göre ayarlayın onlar için ölçü vermedim.Salatanızı servis tabağına alıp servis edin.
Afiyetolsun.


Özel Yemek Tarifleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages