Hasan Paşa Köfte Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

16 Mayıs 2013 Perşembe

Hasan Paşa Köfte Tarifi

Merhaba şu günlerde bir etkinlik daha varmış hatta konusu ramazanmış dediler ayol etkinlik daha yeni bitmedi mi dedim,
Bu etkinlik yeni başladı ve ikinci durağıda Süheyla dediler. Bu kadar hengame içinde hiç haberim olmamış. Taşınma, kevgir ve işteki yoğunlukla beni bayağı etkilemiş anlaşılan bakar kör olmuşum ya da ben diğer etkinlik zannettim bunu o yüzden farkında değildim. Olsun netice de haberdar olmuş oldum.:):):):)

Sevgili Süheyla olduğu için bende bu etkinliğe katılma kararı verdim. Kendisine
başarılar diliyorum.
Geçelim tarife

MALZEMELER:


  • 300 gr Kıyma
  • 1 Soğan
  • 1 Yumurta
  • Bayat Ekmek İçi
  • Kimyon
  • Kekik
  • Tuz
  • 2 Patates
  • 1 Çay Bardağı Rende Kaşar
  • 50 gr Tereyağı
  • 1 Yemek Kaşığı Salça
  • 1 Su Bardağı Su

YAPILIŞI:


Köfte malzemeleri karıştıralar dinlenmeye bırakılır.Patatesler soyulup doğranarak üstünü geçecek kadar su konur ve haşlanmaya bırakılır. Bu arada Köfteden cevizden az büyüklükte parçalar alınarak içleri boşluk bırakılarak çanak şekli verilir. Fırına verilip 200 derecede 15 dakika pişirlir. Haşlanan patatesin içine sıcakken tereyağı ve kaşar peynir konarak püre haline getirilir. Fırından çıkardığımız köftelerin içine püreler konur. Salça 1 bardak su ile karıştıralar köfte tepsisine konur fırına tekrar verilir. Köfteler pişene kadar ve patatesle hafif kızarana kadar fırında tutulur. AFİYET OLSUUUUUUUN


En kolay pratik köfte tarifi ile sende hızlı yemek yap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages