Firinda Karişik Kizartma Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

16 Mayıs 2013 Perşembe

Firinda Karişik Kizartma Tarifi



Merhaba önce hepinize hoşgeldiniz diyorum. Buralarda daha yeniyim taşındım yoruldum. Sizin bana çay falan demleyip yemekler getirmeniz lazım ama yine de ben sizi yormayayım.
Sevgili arkadaşlarım. Uzun, yorucu ve hoş uğraşlar sonucunda mevsime göre renk değiştiren şablon yepyeni barner ve bomba gibi tariflerle karşınızdayım.
Buralarda yabancılık çekmemem için beni yalnız bırakmayacağınız umudunu taşıyorum.
Blogcu arkadaşlarıma veda yemeği olarak hazırladığım yemeği sizlere hoşgeldin yemeği olarak sunuyorum. İşin özü en sonunda ben geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimm.

Sevgili Seda’cığımın davet ettiği severim oyununda sıra...
Severim; 3 Hafta eve gitmedikten sonra, kapıyı açan annemin gözündeki özlem ve sevinç ışıltısını. (hiç kimse hayatta bana öyle bakamıyor)
Severim; Okulun ilk açıldığı gün öğrencilerimin gözündeki azim ve ışıltıyı(bir kaç hafta sonra o ışıltıdan eser kalmıyor :) :) :)
Severim; Okumaları için çok çaba sarfettiğim kız öğrencilerimin okul kayıtları yapılırken yaşadıkları tüm heyecanı bana bir solukta anlatmalarını.
Ayol ben severim siz yaaaaaaa. Hatta çok gaza gelirsem yerim :)
Arkadaşlar linkler için ayrı sayfa hazırlayacağım. Zor ve meşaktli bir iş unuttuğum falan olursa lütfen beni uyarsın ve linklerime ekleyeyim olur mu?
Neyse tarifime geçelim;
MALZEMELER:
· 2 Patlıcan
· 1 Kabak
· 2 Yeşil Biber
· 2 patates
· 1 Kırmızı Biber
· 300 gr tavuk eti
· ½ Çay Bardağı Ayçiçek Yağı
· Kekik, Tuz, Pul Biber
· 1 Kase Yoğurt

YAPILIŞI:
Tüm sebzeler ve tavuk küp küp doğranır. Baharatlar ve yağ ile karıştırılarak yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye konur. 200 derece de pişirilir.
Yoğurt çırpılarak (istenirse sarımsak konur) tabağa konur. Üstüne fırından çıkardığımız kızartmalarımız konur. AFİYET OLSUNNNN

En kolay pratik yemek tarifi ile sende hızlı yemek yap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages