Beş Çayı Davet Sofrasi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Beş Çayı Davet Sofrasi

Komşuma davetliydik yeni evine ziyaret etdik  huzur icinde saglikla güzel  günler sizinle  olsun .

Arkadaslarla birlikde güzel hos sohbet bir gün gecirdik .

Benim cok hosuma giden degisik Madımak ilk kez yedimve gördüm.

Yazin toplayip kurutuyorlarmis .

Üzerine sarimsakli yogurt cok degisik bir zeytinyagli .Mercimek köfte, patates salatasi ,yesil salata,kirmizi lahana salatasai,kiymali su böregi,peynirli börek .

Tatlilardan burma baklav,ari sokmasi pastasi hazir ve mandalinali kekellerine saglik sofrasi hazir olmadan cekdim resimleri .







Madımak  Zeytinyağli







Kırmızı Lahana Salatası





hazir ari sokmasi pastasi  ben daha önce yapip tarifimi paylasmistim







Sofralarımızdan eksik olmayan lezzetli tatlar ve tarifleri

Ev Yemek Tarifleri

1 yorum:

  1. harika bir sofra mobilyasını nerden almış öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages