Tulumba Tatlisi Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Tulumba Tatlisi Tarifi


tulumba tatlisi Bir aksam üstü hadi bakalim birde ben deneyeyim tulumba tatlisi tarifini diyerek ve zor oldugunu düsünerek mutfaga girdim.Fakat cok basit oldugunu anladim ev ahaliside lezzetini test ederek tam not verdi.Bu tarifin beni üzen tek tarafi görüntüsünü tam benzetememek oldu.Sevgili Patacı kız sitesindeki görüntüsüne adeta asik olmustum.Bos kaldigim zamanlarda tekrar deneyip görüntüsü konusunda calismalar yapacagim.Tarif icin arkadasimiza cok tesekkür ederim tadi enfesti........

Tulumba tatlisi tarifini arkadasimizin yazdigi gibi aynen aktariyorum.


Malzemeler:



  • 150 gr margarin

  • 1,5 su bardağı su

  • 1 su bardağı un+1 yemek kaşığı un

  • 4 adet yumurta

  • 1 yemek kaşığı irmik

  • 1 kaşık şeker,1 tutam tuz

Şerbeti için:



  • 5 su bardağı toz şeker

  • 4 su bardağı su, yarım limon suyu

Yaplışı: önce bir tencereye şekerimizi ve suyumuzu koyup kaynatıyoruz şerbetimiz kıvamını alınca içine limonumuzu sıkıp soğumaya bırakıyoruz. Ayrı bir tencereye 150r margarinimizi ve 1,5 su bardağı suyumuzu, şekerimizi ve tuzumuzu koyup ocakta kaynatıyoruz daha sonra unumuzu ilave edip hızlı bir şekilde karıştırarak hamurumuzu elde ediyoruz ocakta 10-15 dakika pişirip ocaktan alıp irmiğimizi ilave edip hamurumuzu soğumaya bırakıyoruz.


Hamurumuz soğuyunca yumurtalarımızı kırıp karıştırıyoruz yalnız yumurtaları kırdıktan sonra hamurun kıvamı dağınık bir hamur halini alıyor 10 dakika kadar çırpmaya devam ettiğinizde hamurunuz kıvamını alacaktır. Daha sonra hamurumuzu varsa tulumba tatlısı kalıbına doldurun bende yoktu ben kremşanti sıkma kalıbımı kullandım ucuna tırtıklı uç takmayı unutmayın.Derin bir tencere yada tavaya bolca sıvı yağ koyup içine küçük boyda hamurları sıkıp pembeleşene kadar kızartın.Kızaran hamurları soğuk şerbetin içine alıp fazla bekletmeden servis tabağına alın.İsterseniz kaymakla servis edebilirsiniz afiyet olsun.


 




Tatlı Kek Pasta Tarifleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages