TAHİNLİ KURABİYE - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

2 Nisan 2013 Salı

TAHİNLİ KURABİYE

TAHİNLİ KURABİYE

Tahinli kurabiyeyi bloğunda paylaşmayan bir ben kaldım heralde..:))
Defalarca yaptım  ve fotoğrafınıda çekmiştim aslında ama pek istediğim gibi olmamıştı..
Bu defa,bu lezzete yakışan bir fotoğraf oldu galiba..:))
Umarım beğenirsiniz..:))

Ayrıca beni Facebook sayfamdan takip etmek isteyenler tık tık ..




Tahinli  Kurabiye İçin Malzemeler :
  • 1 Su bardağında 2 parmak eksik tahin
  • 1 Su bardağı sıvı yağ
  • 1 Su bardağı pudra şekeri
  • 1 Çay bardağı ceviz
  • 1 pk vanilya
  • Aldığı kadar un
Hazırlanışı :
  1. Un hariç diğer malzemeler bir kapta karıştırılır
  2. Azar azar un ilaveside yapılarak yumuşak bir hamur yoğrulur.
  3. Ceviz büyüklüğünde parçalar kopartılıp yağlı kağıt serilmiş tepsiye yerleştirilir.
  4. Önceden 180 derece fırında üzeri hafif pembeleşene kadar pişirilir.( fotoğrafta göründüğünden daha az pembeleşmeli )
  5. Pişen kurabiyeler soğuduğunda tepsiden alınarak servis edilir.
Afiyet  olsun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages