HAYDARİ - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

2 Nisan 2013 Salı

HAYDARİ

HAYDARİ
 
Geçen sene fotoğrafını çekmiştim haydarinin ve çektiğim diğer 50 pozunu beğenmeyip sildikten sonra sadece bu fotoğrafı kalmıştı ve bunuda hangi klasöre attıysam bulamamıştım.
Dün kasıp duran bilgisayarımı kurcalayıp,temizlerken bu fotoyu bulunca pek bi sevindim.
Fotoğraf hazır,tarifte kısa..:))
Demek ki bu haftayı tek bir tarifler geçiştirmek yok..:)

Özellikle yazın soğuk,soğuk çok severim haydariyi..İçine dereotu ilave edenlerde olduğu gibi peynirsizde yapılabiliyor ama bu hali bizim damak tadımıza daha uygun..
Tarife geçmeden önce Buraya tıklar ve sayfayı beğenirseniz beni Facebook'ta da takip edebilirsiniz.

Malzemeler:
  • 2 su bardağı süzme yoğurt veya içine temiz bir bez veya kağıt havlu serilmiş bir süzgecin içinde yoğurt bir süre bekletilirse suyu süzülür ve süzme yoğurt elde edebilirsiniz.Ben genelde böyle yapıyorum.
  • Kibrit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir
  • 2 diş sarımsak
  • 1 tatlı kaşığı kuru nane
  • 1-2 yemek kaşığı zeytinyağ
  • Tuz
Hazırlanışı :
  1. Yoğurt ve zeytinyağ karıştırılarak kıvamı biraz inceltilir.
  2. Peynir çatalla ezildikten sonra yoğurda ilave edilip tekrar karıştırılır.
  3. Ezilmiş sarımsaklar,tuz,nanede ilave edildikten ve iyice karıştırıldıktan sonra servis tabağına alınır.
  4. İsteğe göre üzerini tekrar nane sarpilebilir.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages