Dinosaur Doğum Günü Pastası ve Cupcakes - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

15 Kasım 2013 Cuma

Dinosaur Doğum Günü Pastası ve Cupcakes

Ben bu yıl onun doğum günü için istediği pasta ne tür oğlum sorulduğunda , hemen ayağa fırladı ve aşağı ve " , bir dinozor kek , anne dedi A dinozor kek ! " Hatta aklında belirli bir dinozor kek vardı .

Eğitimi : Dinosaur Doğum Günü Pastası ve CupcakesO , benim kitaplık için düz gitti benim pasta dekorasyon kitaplardan biri çıkardı ve bana sarı noktalar ile bir aptal mavi dinozor bir resmini gösterdi . Vay ! Bir an için ben bana bir T - Rex göstermek sanıyordum . Tamam , ben bunu düşünüyorum . Bu eğlenceli olacak .

Eğitimi : Dinosaur Doğum Günü Pastası ve Cupcakesdippy dinosaur cake

cake with flower nail mark
Debbie Brown'ın yaşadım 50 Kolay Parti Pastalar Bir için şimdi ise . Muhtemelen 3D kek ilgi olunca ben aldım ilk kitaplardan biri oldu . Ben yaptığım kek bazı onu en azından birkaç teknik kullandım ama aslında kitaptakek biri yapmak için denemedim. Ne bu kitap hakkında aşk bu parlak ve renkli kek tam sayfa fotoğraflarla dolu olduğunu. Talimatlar kısa ve basittir. Ortalama olarak , her kek açıkça belirtilen malzeme ve ekipman ile 5 adım ayrılmıştır . Mutfak terazisi Bu kitabı kullanmak istiyorsanız ben işaret etmek istiyorum tek şey haddelenmiş fondan miktarı ( hem gram gibi) ons verilen olmasıdır , böylece bir almak isteyebilirsiniz .

dinozor pasta yapmak için, ben vücut için bir kubbe şeklinde pasta gerekli . Ben kullanmaya karar benim Wilton Spor Top Kek Pan fırında an için yumurta ücretsiz çikolatalı kek . Ben kek kalıbına talimatlarına ama benim pasta merkezinde az pişmiş sona erdi . O kadar ki ben pan kaldırılır zaman , aslında ortada çöktü . Ben daha az meyilli ile tekrar denedim belki ben tava overfilled düşündüm . Ikinci kez etrafında biraz daha iyi ama yine de merkezinde az pişmiş . Bu yüzden Sonunda hakkında okuduğum bir teknik çalıştı içinde pişirilmesi 3 - inç derin kek tava : yer ters çiçek tırnak tencerenin ortasına . Bu, bir ısıtma çekirdeği olarak işlev gören ve kek daha eşit bir fırında sağlar . Ben yağlanmış ve unlanmış çiçek tırnak ,kek kalıbına altına yerleştirdi ve başka bir pasta pişmiş . Woohoo ! İşe yaradı

!
Eğitimi : Dinosaur Doğum Günü Pastası ve Cupcakes


sonra tamamen soğutmalı , ben hafifçe ile pasta kaplı vanilya buzlanma ve ​​sonra mavi haddelenmiş fondan ile kaplı . Bu noktadan itibaren , sadece Debbie kitabında talimatları takip . İlk başta , ben bunu çekin olacak ise çok emin değildi , ama sarı lekeler ile yavaş yavaşaptal mavi dinozor ortaya çıkmaya başladı.

Dinosaur head

kullanılan gıda renk işaretleri renkdinozor gözünde ve noktalar .

yellow spots

dinosaur foot !

Ve işte  bir dinozor kek ! Tamam, kitaptafotoğrafa karşılaştırdığımızda, bu tam olarak doğru oranlarda değil , ama yine de iyi olduğunu düşünüyorum . Bu dinozor yüzündekiifade sadece her zaman beni çatlaklar
Dinosaur Birthday Cake

Sanki ben yeterli yoktu benim için kesip çalışmak , ben de cupcakes için ufacık küçük dinozor düzelticiler yapmaya karar verdi . Ben bu küçük yaratıkların yaklaşık üç düzine yaptı. Ben her kek üstüne yerleştirdi önce tüm satır dizilmiş onları bir resmi aldı diliyorum . Bu oldukça komik bir manzaraydı

. dinosaur topper dinosaur topper
IMG_6657 dinosaur topper

dinosaur cupcake

Ah ... ama oğlum için bir doğum günü pastası yapma en iyi parçası gözlerini ışık görmektir gördüğü zaman ilk kez onun pasta . cake inside 

BU Bu değerli :-)

tüm yapan şeydir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages