Sofra Yemek Köfte Yemek Tarifimiz - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

25 Ağustos 2013 Pazar

Sofra Yemek Köfte Yemek Tarifimiz

Bunun serefine sizinle bir köfte tarifi paylasayim. Ben siyah fazulye kullandim, buzlukta onceden haslanip donrurulmus siyah fasulye vardi, boylece salata hazirlanip sofra kurulana kadar kofteler de hazir oldu. Bu tarifi biraz degistirerek Veganomicon kitabindan aldim. Galeta ununu onceden kendim yapmistim, bayat ama kuflenmemis ekmekleri dusuk dereceli firinda kurutup robottan gecirdim, alin size evde yapilmis ekmekten galeta unu.


Sofra Yemek Köfte Yemek Tarifimiz

Siyah Fasulye Koftesi


2 bardak haslanmis ve suyu suzulmus siyah fasulye
½ bardak un
½ bardak galeta unu
½ tatli kasigi kimyon
½ tatli kasigi kirmizi toz biber (istege gore aci veya tatli)
tatlandirmak icin tuz
1 yemek kasigi domates salcasi
½ sogan
2 dis sarimsak
¼ bardak su

Once fasulyeleri derin ve genisce bir kapta catalla ezin. Fasulyeler irili ufakli kalabilir, iyice pure olmasina gerek yok. Ustune unu, galeta ununu, kimyonu, toz biberi, tuzu ve salcayi eklyin. Uzerine sogani rendeleyin, ve sarimsagi ince ince rendeleyin (sarimsak ezeceginden de gecirebilirsiniz). Biraz su ekleyip yogurun. Kulak memesi kivamindan biraz daha sert bir kivama gelmeli ve hersey iyice karismis olmali.
Bir kizartma tavasina sivi yag koyup kizdirin. Karisimdan elinizle parcalar alip avuclarinizin arasinda yuvarlayip yassilastirarak kofteler yapin ve tavada kizartin. Kizarmis kofteleri kagit havlu serilmis bir tabaga cikarip fazla yaglarini akitmalarini saglayin. Veya az yagli kofte istiyorsaniz 175-180 C firinda pisirin (takriben 25 dakika).

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages