Sicak havalarda kurtarici: Kolay Islak Kek - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

4 Temmuz 2013 Perşembe

Sicak havalarda kurtarici: Kolay Islak Kek






Su renkli meretleri de hic evmiyorum ama hos gorunuyor cidden. 
Mikrodalga kullanmayi tercih etmeyenler, sizi baska yere alalim efendim..


Turkiye'dekiler bu yaziyi okur okumaz mutfaga girdiniz mi iftara hazir olacak kekiniz...
Sicakta firin yaninca ev hamama donuyor, e caniniz kek cekti;
iftar oncesi yorgunsunuz tatli iin cok vakti kalmadi;
aniden bir arkadasiniz size ugrayacagini soyledi, cay yaninda birseyler yapayim dediniz...
Iste mikrodalgada islak kek sizin icin!


Daha once de belirtmistim bu tarifi, daha cok kisiye ulassin diye tekrar belirtmek istedim.
Onemli on not: Mikrodalganizin kuvetine, ayarina gore pisme suresi degisecektir. Ozellikle ilk denemeden kontrollu pisirin.
Fazla piserse kek degil tas hatta kaya olur!
Kivami normal keke gore biraz farkli oluyor, pismemis gibi gelebilir. Kurdan testi yapabilirsiniz.


  • Malzemeler (Normal islak kek malzemeleri aslinda)
3 yumurta
1 su bardağı şeker
~1.5 su bardağı un
1 bardak sut
1 bardak yag
2 yemek kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu

Arzuya gore vanilya


  • Hazirlanisi
Sut+yag+seker+kakaoyu guzelce karistirip 1 bardak ayirin, soz olarak uzerine dokecegiz
Yumurtalari ekleip cirpin, kabartma tozu ile elenmis unu ilave edin, mikrodalgaya dayanikli bir kapta 5-8 dakika* pisirin. (on nota dikkat!)


Mikrodalga firindan ciktiktan sonra dilimleyip, sosu gezdirin.
 Soguduktan sonra buzdolabina koyabilirsiniz.
Evi isitmadan, beklemeden islak kekiniz hazir! 
Afiyet olsun!


*Ben genelde miktarini  daha az yapiyorum. Fotografta goruleni evdeki ilk iftarimiz icin yapmistim, yarim olcu 4 dakikada hazir oldu.
Paylastigimiz komsular da tam puan verdi, 4 dakikada pisti deyince sasirdi kaldi!
*Bu kek ile pasta bile yapilir aslinda.
*Bu nefaseti de mikrodalgada yapabilir miyim acaba?


Bol sukurlu, cok paylasimli ve israfsiz sofralar dilerim herkese...
Hayirli iftarlar/ sahurlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages