Kaşarlı Tavuk Sote Mısırlı Pilav Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

1 Temmuz 2013 Pazartesi

Kaşarlı Tavuk Sote Mısırlı Pilav Tarifi

Ramazan iftar yemek menüsü olarak bu akşam sizlere MISIRLI PİLAV ve KAŞARLI TAVUK SOTE tairi sunuyoruz.
mısırlı pilav

Herkese Hayırlı Cumalar,
Bunlar benim ilk iftar davetimin mamaları idi ama yayınlamakta biraz geciktim. Bu iki yemeğide ilk kez yaptım ve ben çok beğendim. İnşallah yiyenlerde beğenmişlerdir. :))

Mısırlı pilav için tarif vermiycem çünkü çok basit. Normal pilav pişirirken pirinçlere suyunu vermeden önce konserve mısırları koyup birazda onları kavurdum ve suyunu tuzunu koyup pişmeye bıraktım.


pilav

Kaşarlı tavuk sotede aslında çok kolay. Normal tavuk sote yapıp, üstüne rendelenmiş kaşar serpip fırında kaşarlar eriyene kadar pişiriyoruz.
Afiyetle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages